Talvihäät

talvimorsian

Elikkäs olemme menossa naimisiin talvella. Onko jollain kokemusta talvihäistä ja antaa hyviä vinkkejä häiden varalle? :) Koristelusta, toteutuksesta jne... Itselläni häät missä olen ollut vieraana on kaikki olleet kesällä.

2

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maaliskuunmorsian

Meilläkin talvihäät tulossa.
      Itse en ainakaan halua mitään yliampuvaa "winterwonderland" -teemaa. Jotain yksinkertaista ja sievää, kunhan on kynttilöitä. Paljon kynttilöitä :)
      Olen nähnyt havunoksia ja käpyjä talvihäissä koristeina, kävythän voisi spray-maalata halutun sävyisiksi, jos ei luonnollinen väri miellytä. Tulitikkuaskeista oli eräissä häissä askarreltu koristeita.
      Mitä juhlapaikkaan tulee meille tärkeää oli, että naulakot ovat hyvät. Pihaa ei tarvitse olla, kuka nyt talvella pihalla haluaisi juhlia, mitä nyt tupakalla piipahtavat ne jotka polttavat, ja siksi meillä juhlitaankin kaupungin keskustassa.

• muips

Meillä oli talvihäät. Koristeet olivat simppeleitä: pöydissä tuikkuja ja pieniin laseihin tehdyt ruusuasetelmat. Olimme laittaneet lasisiin maljakoihin kirkkaita valosarjoja. Tunnelma tuli lähinnä juuri tuikuista ja valoista. Pihalla oli jäälyhtyjä (meidän hääpäivä sattui olemaan todella kylmä ja talvinen). Hääkuvat otettiin ulkona, mutta paukkupakkanen kyllä pikkasen latisti tunnelmaa ;) Kuvista tuli kyllä todella kauniita. Kirkosta poistuttaessa on hyvä olla vaihtokengät. Itselläni jalassa oli kokopäivän matalavartiset saapikkaat.

Kirkon jälkeen on hyvä muistaa, ettei vieraita voi seisottaa kylmässä. Vieraat ohjattiin suoraan sisätiloihin. Kaikenkaikkiaan talvi ei vaikuttanut paljoakaan hääsuunnitelmiin. Ainut on, että juhlapaikan on hyvä olla viihtyisä koska ulkona ihmiset eivät tule olemaan. Samasta syystä juhlassa on hyvä olla tarpeeksi ohjelmaa (ei tarkoita välttämättä tylsiä perinteisiä hääleikkejä), jottei juhlaväki pitkästy. Juomaa riittävästi niin väki pysyy lämpöisenä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51