fgh

3x1/2

Uudisrakennukseen hormi. Tarvittaisiin kolme ns puolen kiven reikää, pituutta hormilla n.5 metriä. Mitkä ovat kyseisen hormin mitat? Lähinnä ulkomitat ja koko hormin massa. Eli kuinka paksu perustuslaatta kyseiselle hormilla sopiva? Lisäksi osaako joku sanoa suuntaa antavaa hintaa hormille töineen ja materiaaleineen. Itse olisin apupoikana.

6

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfg5

Piipun mitta on 3,5x1,5 tiiltä eli noin 924mm x 390mm. Kaikki mitat ja laatta paksuudet ovat rakennekuvasa.
      Jos sinulla ei ole sellaisia niin suunnitelmasi on puutteellinen. Ja vastaava mestari on henkilö jonka kuuluu vastata näihin kysymyksiin.

• 3x1/2

Koska vasta todellakin suunnitelma ja puntaroidaan erillaisia vaihtoehtoja ennen lopullisia rakennetoteutuspäätöksiä ja ratkaisuja. Kiitoksia ulkomitoista.

• suunnilleen
        3x1/2 kirjoitti:

Koska vasta todellakin suunnitelma ja puntaroidaan erillaisia vaihtoehtoja ennen lopullisia rakennetoteutuspäätöksiä ja ratkaisuja. Kiitoksia ulkomitoista.

2500kg hormille painoa.

• rakennustarkastajaRI

Minulla olisi ylimääräisiä reikiä halvalla. Maksa tililleni 1500 € (sis alv), niin lähetän puolen kiven reiät sinulle sähköpostin liitteenä.

Turha tähän on sekoittaa sikakalliita muurareita

• 3x1/2

rakennustarkastajaRI laittaa nimesi ja tilinumerosi palstalle.

• Piiputtaja

n. 15-20 cm paksu laatta lisäraudoituksineen hieman suuremmalle alueelle kuin piippu niin hyvin kestää.

Itse kyllä tilaisin piippuni tuolta http://www.piippumies.fi/ ja siksi, että eristetyssä pyöreässä piipussa on parempi veto kuin muuratussa ja lisäksi piipun sulkupelti on piipun päässä joten kylmä ilma ei pääse koskaan niin helposti hormiin ja tulisijan sytyttäminen helpottuu entisestään, kun hormi on aina lämmin ja kuiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5229
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      524
      1770
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe