vanhoja w95--> ohjelmia joissa on lähre koodit mukana olen saanut ne ohjelmat esim. englantilaisten tietokone lehtien mukana tulleista cd levyistä.
ja jotkun niistä on varsin näppäriä, nii kysynkin että kannattasiko käyttää levyn valmista .exe ohjelmaa vai tehrä esim. delphillä tai ceellä uuret kun on uuret kirjastot ja uudet ohjelmointi alustat.
mulla on
edelleenki
1
300
Vastaukset
- Pähkä-Pahka
Jos ne .exet toimii nykyisellä KJ:si niin mitäpä turhaan niitä uudestaan kääntelemään.
Jos ei toimi, niin pakkohan niitä on sitten ns. portata uudelle KJ:lle, jos niitä haluu tai on tarvetta käyttää.
Jos toimii osittain, niin pitää miettiä riittäkö toimivuus vai pitääkö portata.
Sun pitää tämmöiset asiat ihan itse pähkäillä että mitä aiot tehdä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174