Heippa!
Tavoitteena olisi perustaa tyttöbändi 12-15 vuotiaille tytöille. Hakusessa on nyt rumpali, basisti/taustalaulaja ja kitaristi/taustalaulaja. Minä itse olisin laulaja/viulisti ja kosketinsoittaja/nokkahuilisti (miten se nyt sanotaan) bändissä onkin jo;)
Musiikkityylinä toimii Indicavaikutteinen rockmusiikki. Kappaleet olisi tarkoitus tehdä englanniksi, ja laulajana minä myös sävellän ja sanoitan biisit. Soittimista sen verran, että jokaisella jäsenellä tulisi olla soittimet joita soittaa, ja soittimesta täytyy olla hieman kokemusta - täytyy siis osata esim. virittää oma soitin jne.
Haen jäseniä Lahden alueelta, mieluiten Mukkulasta. Jäsenien ainoat vaatimukset ovat yllä mainittujen "soitinsääntöjen" lisäksi nämä:
- jäsenten täytyy olla halukkaita bänditoimintaan, levyjen tekoon ja ehkä mahdollisiin kiertueisiin
- musiikille täytyy löytää aikaa; jos joku jäsenistä pääsee vain noin kerran kuukaudessa harjoittelemaan, kannattaa unohtaa tämä bändi
- jäsenten täytyy olla yhteistyöhaluisia ja tulla toimeen toisten bändiläisten kanssa
Tavoitteena on myös bändin ulkopuolinen ystävyys, eli olisi hyvä, jos voisimme viettää aikaa muutenkin kuin treenatessa ja soitellessa keikoilla;)
Jos kiinnostuit, laita sähköpostia tähän osoitteeseen: tea.97@lahtelainen.com
Tyttöbändi
Ronsuliini
2
375
Vastaukset
- Ronsuliini
Emme tarvitse enää bändiin jäseniä.
- mömmöilijä
eikös nuo vaatimukset sun muut ole jo ihan päivän selviä? heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467