Makeita, mutta raikkaita drinkkejä?

nooraaa5

Kertokaas jotain hyviä juomayhistelmiä :) Kesäpäivinä jotain raikasta tekee mieli :)

2

5383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sulla ei ole ikää.

• LS

Rock n' Roll Bitch on yksi helppo ja hyvä. Murskaa grogilasin pohjalle pari limelohkoa, lisää jäitä, 2cl Sour applea, 2cl vodkaa, 1/2 karpalomehua ja 1/2 Russchiania ja sekoita. Voit käyttää myös Spriteä (= Irmana ainakin meilläpäin tunnetaan) tmv. pidentäjänä.

Mojito on myös toinen raikas hörppy. tekotavat ja koot vaihtelee. itse murskaan grogilasin pohjalle 3-4 limelohkoa sekä runsaasti minttua. lisää 1-2 tl ruokosokeria ja 4cl vaaleaa rommia. täytä lasi puolilleen jäämurskalla, sheikkaa babyshakerilla huolella, lisää muutama dash soodaa ja sekoita niin, että limeä ja minttua on koko lasin täydeltä. täytä lasi vielä jäämurskalla. koristele limelohkolla, mintun varrella, sekoitustikulla ja pillillä. (Monet tyytyvät rakentamaan ko. drinkin esim. hurrikaaniin, 42een tmv.)

Vähän makeampi mutta kesäisen raikas on myös Strawberry margarita. Yleensä baarissa tilattaessa saat frozen-version (voi tehdä toki myös toisenlaisen frozen-version cocktaillasiin, mutta itse suosin tätä), eli laita blenderiin pari kauhallista jäitä, 2cl cointreauta/triple secia, 2cl tequilaa, reilusti mansikkapyreeta ja dash sirtuunamehua. (toki "aidompaa" versiota suosiessasi käytä tuoreita mansikoita). sekoita tasaiseksi ja nauti hurrikaanilasista tmv. koristele tuoreella mansikalla, lime-tai sitruunaviipaleella ja pillillä.

enjoy ja hyvää kesää! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43