Kakarat pois

VeeTwin

Onko niiden pikkuäitien ihan pakko käydä tukkimassa vaunujensa kanssa jokainen iltatoritapahtuma. Eikö niitä sikiönkuljettimia voisi jätää vaikka farmoksen tontille parkkiin. Kyllä iltatori on tarkotettu aikuisille jo ohjelmankin perusteella.

5

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukKuu??

...järveen, ihmisvihaaja!

• Meilki on kolome

joku "mamu":jien persnuolija?
        On se helvetin hienoia että suomalaiset viitsii tehdä penskoja tähän ryysyrantaan. Tukkikaa vaan lisää niitä paikkoja vaunuilla ja lapsilla. Turha siinä on tuhkamunien tulla vinkumaan.

• Prässäämöön vain.

Johtuen öljystä ja autojen pakokaasuista ja liikenneonnettomuuksista jne.Mutta Pyhää Lehmäämme ei voi enempää syyttää,koska se on tabu.Ei Suomalainen tunne olevansa tarpeeksi hieno ilman peltikuortaan.

• lasten suojelija

toi on aivan pötyä...lapset nauttii siitä ja ansaitsee vielä enemmän kunnioitusta ym kuin me aikuiset.....lapset ovat ihania ja meidän jälkeläisiä!!!!

• vaunuja vedetään

No joo, vaikuttaa provoamiselta tuo aloitus!
      Kyllähän ne lastenvaunuja ihmisvilinässä lykkivät toisinaan jonkinlaista närää aiheuttavat. Varsinkin silloin, jos äidit tuntevat toisten olevan tiellään ja työntävät vaunujaan toisten varpaille!

Minä en juurikaan pidä markkinoista, yhdet kesässä riittää mainiosti! Eihän markkinoilta edes saa mitään edullisemmin! Joten rampatkaa ihan vapaasti vaan markkinoillanne, lasten kanssa tai ilman!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe