Olen ajatellut osta luurinetistä uuden puhelimen, nyt mun päässä pyörii vaan se, onko luurinetti luotettava?
Onko kenelläkään osto kokemuksia tai jotain?
Onko se luotettava?
Tietääkö joku? :)
Luurinetti.com
5
13232
Vastaukset
- Koskiw
Pari puhelinta tuolta ostanut suurinpiirtein vuosi välissä eikä moitittavaa tähän mennessä
- ååbå
Ei mitään ongelmia. Erittäin hyvä, ellei liiankin hyvä, ilmoitus tilauksen kulusta. Jokainen vaihe ilmoitettiin erikseen sähköpostiin: "tilaus otettu käsittelyyn" "tuote pakkauksessa" " tuote lähetetty" .
Tilasin sieltä puhelimeen akun. Tein tilauksen illalla. Seuraavana päivänä tilaus postitettiin ja sen jälkeisenä priority kirjeenä omassa postilaatikossa.
Erittäin nopea toimitus siis.
itse annan plusssaa- Anonyymi
Itse tilasin Luurinetistä puhelimen suojakuoren. Ainoa asia mikä onnistui nopeasti oli tuotteen maksu, itse suojakuorta ei ole näkynyt.
Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuosta firmasta, tai ainakin maksu tapahtuu vasta sitten kun tuote on kädessä. Myös Verkkokauppa.com kokemukseni ovat saman suuntaiset.
- Anonyymi
en tilaa luurinetistä mitään, ei pidetä lupauksia, mitä mainostetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000