siis onko kundaliinijooga ja sahajajooga sama, kun molemmissa puhutaan tosta kundaliini enegriasta?
(sori hassu kysymys, en vaan tiedä aiheesta mtn)
kundaliini?
4
1012
Vastaukset
- Maan bodhisattva
En tiedä oikeastaan mitään sahjajoogasta, mutta tiedän että käsite on käytössä muissakin systeemeissä. On olemassa esimerkiksi ihan kundalini jooga.
- yksnollakasi
Tervehdys. Kyseiset harjoitusmenetelmät eivät ole sama asia. Olen itse harjoittanut Sahaja Joogaa pitkään ja voin suositella sitä kenelle tahansa itsetutkiskelun välineenä.
Lisätietoa Sahaja Joogasta ja kundaliinista löytyy tästä linkistä: http://www.jooga.org/hienorakenne-kanavat-chakra-itseoivallus/kundalini/
Sivustoilta löytyy myös opas meditaatioon ja muuta tietoa Sahaja Jooga -meditaatioon liittyvistä käsitteistä. - nähty on
Ei ole. Kundaliinijooga on kundaliinijoogaa ja sahajajooga jotain hihhulointia joka on kaukana mistään joogasta.
- Kokeiltu on
Sahajayoogassa kumarretaan rumaa vanhaa ämmää.Todellisuudessa oikeaa skitsoa.Tämä matami on Jumalan/Jeesuksen inkarnaatio heidän mielestään.
Minä sanon:Jumalan pilkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068