Hei , olen kokeillut magiaa jo vuoden ja olisi mukavaa jos joku haluaisi keskustella kanssani kokemuksistaan ja taidoistaan .. Minulla ainakin olisi paljon jaettavaa . Minulla ei ole meseä , mutta sähköposti löytyy.
Olisin todella mielissäni jos joku saman ikäinen , tai pari vuotta vanhenpi vastaisi , olen 16 vuotta .
Kiitos .
Noita kaveri
sähköposti noita
4
513
Vastaukset
- zippadappajei
kerro tarkemmin... "nimimerkki"@suomi24.fi
- tuulen oppitytö
voisitko antaa sähköpostisi? Voisin lähettää sinulle sähköpostia, olisi kiva jutella kanssasi näistä asioista!
- pekka-
Koputa niin sinulle avataan. Kysy niin ehkä vastataan. Mestari tulee kun oppilas on valmis.
Hys hys.- tuuli ja vesi
minäkin olisin kiinostunut puhumaan näistä asioista! Ota ihmeessä yhteyttä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224