Sanotaan heti alkuun, että olen agnostikko, eli epäilijä. En ole koskaan soittanut ennustajille tai selvänäkijöille, vaan luottanut siihen että asiat sumpliutuvat itsestään ajan myötä. Nyt elämäntilanteeni ollessa nykyisellään mieleeni on monta kertaa juolahtanut hakea neuvoja/viisautta näkijöiltä. En kuitenkaan haluaisi kylvää rahaa 0700-numeroille, koska niin sinisilmäinen en katso olevani että uskoisin heidän kaikkien olevan mitä väittävät.
Olisin kyllä valmis tukemaan selvänäkijän työtä, mutta onko enää olemassa sellaisia viisaita naisia/miehiä, jotka pyytävät maksun vasta, kun asiakas on vakuuttunut heidän taidoistaan? Tai onko olemassa ketään, joka antaisi esimerkiksi yhden ilmaisen ns. testikerran?
Ja jos ketään luotettavaa löytyy, haluaisin mielelläni luottaa häneen ja hänen neuvoihinsa tulevaisuudessakin. Eli haen periaatteessa sellaista näkijää, johon voisin tukeutua tarpeen tullessa myöhemminkin.
Haen luotettavaa selvänäkijää......
22
1796
Vastaukset
- Tuiskuliina
Jos uskallat laittaa e-mailisi näkyviin, voin lukea sinulle kortit, ja ihan ilmaiseksi :)
- Etsijävain
Kiitän sinua vielä täälläkin mailistasi. Ehdottomasti suurin osa osui aivan nappiin. Kiitos.
- toinen solmussa
teetkö tätä muillekin? Otatko vastaan paikan päällä, vai harrastelet vaan?
- toinen solmusa
Kiitos, laitan meiliä sinulle, olen Niina.
- toinen solmussa
saitko postini? Olisin niin kiitollinen jos vastaat.
toinen solmussa kirjoitti:
Kysyisin vain myös että saitko sähköpostini ja olisin todella kiitollinen vastauksesta, elämäni on aika solmussa ja epätietoisuudessa olen asioiden suhteen. KIITOS
- Samma här
toinen solmussa kirjoitti:
Niin minä myös olen laittanut hänelle s-postia. Mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta. Laitoin vielä toisenkin postin, jossa kysyin, onko pyyntöni saanut. Mutta en ole saanut siihenkään vastausta.
Olisi kiva tietää onko jollekkin vastannut. - Spunkie
Samma här kirjoitti:
Niin minä myös olen laittanut hänelle s-postia. Mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta. Laitoin vielä toisenkin postin, jossa kysyin, onko pyyntöni saanut. Mutta en ole saanut siihenkään vastausta.
Olisi kiva tietää onko jollekkin vastannut.En ole minäkään saanut vastausta ja laitoinkin meiliini hänelle että jos ei ehdi tai jaksa niin ystäcällisesti kertoisiko minulle, että tiedän että en odota mitään.
Hiljaisuus jatkuu.
- epäselvänäkijä
Kun rahaa kysytään ensimmäisenä, ei ole todellakaan luotettava selvänäkijä. Hän nimittäin olisi lottomiljonääri ja auttaisi (auttaisikohan) muita selvänäköisyydellään!!
- just joo
Moi. Itse olen myös epäileväinen noihin puhelin- yms. ennustajiin. No, oli kuitenkin elämäntielanne sellainen että ajattelin huvikseni pirauttaa jollekkin sellaiselle. Puh.tiedot etsin joltain alan sivuilta.
Ensiksi: hinta oli noin kaksi euroa minuutilta. Eli puhelinlaskua kertyi kun siinä hitaasti asioitaan esitti.
Toiseksi: Minun piti selostaa tarkasti elämäntilanteeni....joten oli kyllä helppo sitten "ennustella" tulevia. Ja ne ennustukset olivat lähinnä toteamuksia että kyllä kaikki vielä hyvin menee, ei tässä mitään hätää, eiköhän ne odotukset joskus toteudu jne. Eli semmoista haahuilua.
Ei sieltä mitään konkreettista ennustusta saanut. Tuntui vaan että kertoi toiselle ihmiselle (tuntemattomalle) omaa elämäänsä.
Olipa sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun soitin ennustajalle. - joskus tarvii tietoa
Uskotko vanhanaikaisiin ajanvarausennustajiin, jotka ottavat vastaan asiakkaita esim. kotona sopimuksen mukaan? Kun olette kasvokkain ja sinulle ennustetaan, huomaat jo siinä onko homma sinulle mieleinen ja saat huomauttaa jos jokin ei mene kohdalleen ja näin ennustaja voi tarkentaa näkemisiään. Ja siinä ei niin tarvitse kelloa miettiä kun ei mittari raksuta vieressä. Aika kohtuuhintaista mielestäni, ja omasta kokemuksesta voin sanoa että luotettavaa, ainakin se jolla itse käyn.( Asun Tampereella)
- Älä nyt viitsi
Nyt tietenkin sitten keksit lähettää viestin että "kenellä käyt", tai odotat että aloittaja tekee sen, ja sen jälkeen tamperelaisena näkijänä ilmoitat oman osoitteesi että tervetuloa vaan antamaan rahat pois.
Nämä asiat paljastivat sinut piilomainostajaksi:
"Uskotko ajanvarausennustajiin", "sopimuksen", "olette kasvokkain", "huomaat jo siinä onko homma sinulle mieleinen", "saat huomauttaa jos jokin ei mene kohdalleen", "näin ennustaja voi tarkentaa näkemisiään.", "ei tarvitse kelloa miettiä kun ei mittari raksuta vieressä". "kohtuuhintaista mielestäni", "omasta kokemuksesta voin sanoa että luotettavaa, ainakin se jolla itse käyn.( Asun Tampereella)"
Tyypillinen mainospuhe huijarilta. Ensiksi kysytään uskooko, vaikka aloittaja on kertonut olevansa epäilijä, jolloin asiakas ehdollistetaan mukaan uskovana. Sitten otetaan mukaan rahat ja se että temppu tehdään kaksistaan.
Seuraavat lauseet jossa kehotetaan asiakasta yhteistyöhön näkijän kanssa on tärkein ja se paljasti sinut huijariksi. Toisinsanoen, asiakkaalle sanotaan että "voit kertoa minulle mitä haluat kuulla, niin minä tarjoan ne sinulle uudestaan "tarkennettuna".
Sitten tulee lisää mainospuheita, että otathan nyt varmasti yhteyttä minuun, niin voin kertoa missä minä asun ja maksat minulle varmasti.
Tuollaista yhteistyöhön kehottamista on jokaisella huijarilla ja se tapahtuu aina ennenkuin mitään näkemistä sen kummemmin ehtii tapahtumaankaan. Muistakaa hyvät keskustelijat että huijareiden temput eivät ole pelkästään siinä näkemisessä, vaan myös sitä edeltävässä keskustelussa jossa teidät ehdollistetaan toimimaan näkijää auttaen. Tuo kaikki kuuluu nk. cold reading tekniikoihin ja ne voi oppia jokainen. Mutta ainoastaan huonot jäävät niiden käytöstä kiinni.
Muistakaa se että ystävällisyys on näyttelemistä, eikä tarkoita sitä että ystävällinen ihminen olisi teidän ystävä!
Sano nyt vielä ettet ole näkijä vaan pelkästään näkijän asiakas. - +-
Älä nyt viitsi kirjoitti:
Nyt tietenkin sitten keksit lähettää viestin että "kenellä käyt", tai odotat että aloittaja tekee sen, ja sen jälkeen tamperelaisena näkijänä ilmoitat oman osoitteesi että tervetuloa vaan antamaan rahat pois.
Nämä asiat paljastivat sinut piilomainostajaksi:
"Uskotko ajanvarausennustajiin", "sopimuksen", "olette kasvokkain", "huomaat jo siinä onko homma sinulle mieleinen", "saat huomauttaa jos jokin ei mene kohdalleen", "näin ennustaja voi tarkentaa näkemisiään.", "ei tarvitse kelloa miettiä kun ei mittari raksuta vieressä". "kohtuuhintaista mielestäni", "omasta kokemuksesta voin sanoa että luotettavaa, ainakin se jolla itse käyn.( Asun Tampereella)"
Tyypillinen mainospuhe huijarilta. Ensiksi kysytään uskooko, vaikka aloittaja on kertonut olevansa epäilijä, jolloin asiakas ehdollistetaan mukaan uskovana. Sitten otetaan mukaan rahat ja se että temppu tehdään kaksistaan.
Seuraavat lauseet jossa kehotetaan asiakasta yhteistyöhön näkijän kanssa on tärkein ja se paljasti sinut huijariksi. Toisinsanoen, asiakkaalle sanotaan että "voit kertoa minulle mitä haluat kuulla, niin minä tarjoan ne sinulle uudestaan "tarkennettuna".
Sitten tulee lisää mainospuheita, että otathan nyt varmasti yhteyttä minuun, niin voin kertoa missä minä asun ja maksat minulle varmasti.
Tuollaista yhteistyöhön kehottamista on jokaisella huijarilla ja se tapahtuu aina ennenkuin mitään näkemistä sen kummemmin ehtii tapahtumaankaan. Muistakaa hyvät keskustelijat että huijareiden temput eivät ole pelkästään siinä näkemisessä, vaan myös sitä edeltävässä keskustelussa jossa teidät ehdollistetaan toimimaan näkijää auttaen. Tuo kaikki kuuluu nk. cold reading tekniikoihin ja ne voi oppia jokainen. Mutta ainoastaan huonot jäävät niiden käytöstä kiinni.
Muistakaa se että ystävällisyys on näyttelemistä, eikä tarkoita sitä että ystävällinen ihminen olisi teidän ystävä!
Sano nyt vielä ettet ole näkijä vaan pelkästään näkijän asiakas.Hei tuiskuliina
Asun myös Pohjois-Suomessa ja kaipailisin neuvoja elämääni :) - humpuukimaakarit
+- kirjoitti:
Hei tuiskuliina
Asun myös Pohjois-Suomessa ja kaipailisin neuvoja elämääni :)Kävin ennustajilla aikani. Kyllähän ne kertoivat välillä hämmästyttäviä juttuja, mutta mistä lie ne tiedot peräisin. Lopetin sen käymisen kun ymmärsin, että se suunta ei vie totuuteen. Suosittelen muillekin helppoa tarkastelutapaa: kun ennustelija ennustelee, laittakaa kaikki ennustelut listalle ja sitten kaksi saraketta. Huomaatte, että perusteellisesti pieleen menneitä ennustuksia tulee kosolti. Miinussarake täyttyy! Moni ennustaja ei saa yhtään varsinaista ennustusta kohdalleen.'
Valitettavasti moni retkahtaa kukkaro auki jonkun ennustajan luo kun se on kuulemma ennustanut, että "Ameriikan presidenttiä ammutaan". Ja kun sitten ammutaan niin se muka tiesi. Katsokaapa, kuinka usein niitä presidenttejä on ammuskeltu. Kannattaa ennustaa Amerikan presidentin ampumista, niin saavuttaa suuren maineen (yksinkertaisten joukossa). - vapaaTahto
humpuukimaakarit kirjoitti:
Kävin ennustajilla aikani. Kyllähän ne kertoivat välillä hämmästyttäviä juttuja, mutta mistä lie ne tiedot peräisin. Lopetin sen käymisen kun ymmärsin, että se suunta ei vie totuuteen. Suosittelen muillekin helppoa tarkastelutapaa: kun ennustelija ennustelee, laittakaa kaikki ennustelut listalle ja sitten kaksi saraketta. Huomaatte, että perusteellisesti pieleen menneitä ennustuksia tulee kosolti. Miinussarake täyttyy! Moni ennustaja ei saa yhtään varsinaista ennustusta kohdalleen.'
Valitettavasti moni retkahtaa kukkaro auki jonkun ennustajan luo kun se on kuulemma ennustanut, että "Ameriikan presidenttiä ammutaan". Ja kun sitten ammutaan niin se muka tiesi. Katsokaapa, kuinka usein niitä presidenttejä on ammuskeltu. Kannattaa ennustaa Amerikan presidentin ampumista, niin saavuttaa suuren maineen (yksinkertaisten joukossa).Jotkut laittaa rahaa tekokynsiin ja hiuslisäkkeisiin
jotkut taas kaikenmaailman laihdutus pillereihin ja rypyn silottaja rasvoihin
jotkut käy elokuvissa, baarissa, tansseissa
jotkut soittelee kriisipuhelimeihin tai käy kallonkutistajilla.
Jotkut ryyppää, tai muuten vaan hukuttaa surujaan
jotkut kätkee kaiken ja lopulta pimahtavat!
Mitä kuka ikinä tekeekin, hän saa niin tehdä.
Eräs nainen kertoi käyvänsä ennustajilla, koska hän halusi, että häntä kehutaan, kannustetaan ja kuunellaan. Se kuulema auttoi häntä kriisin yli. Itse ennustuksilla ei ollut hänelle mitään väliä... kunhan vaan joku kertoi, että elämä jatkuu ja tämä tunne ja elämän tilanne muuttuu.
Joku tosiaankin tuhlaa rahojaan ennustuksiin. Joku taas rahapeleihin.
Itse taidan tänään tuhlata vähän molempiin :-) Jos vaikka onni potkaisisi. Ainakin raha jatkaa kulkuaan, mikä loppujenlopuksi tässä maailmassa onkin se kaikkein tärkein asia. (se kellä rahaa on, se antakoon sitä eteenpäin) - Näin on
vapaaTahto kirjoitti:
Jotkut laittaa rahaa tekokynsiin ja hiuslisäkkeisiin
jotkut taas kaikenmaailman laihdutus pillereihin ja rypyn silottaja rasvoihin
jotkut käy elokuvissa, baarissa, tansseissa
jotkut soittelee kriisipuhelimeihin tai käy kallonkutistajilla.
Jotkut ryyppää, tai muuten vaan hukuttaa surujaan
jotkut kätkee kaiken ja lopulta pimahtavat!
Mitä kuka ikinä tekeekin, hän saa niin tehdä.
Eräs nainen kertoi käyvänsä ennustajilla, koska hän halusi, että häntä kehutaan, kannustetaan ja kuunellaan. Se kuulema auttoi häntä kriisin yli. Itse ennustuksilla ei ollut hänelle mitään väliä... kunhan vaan joku kertoi, että elämä jatkuu ja tämä tunne ja elämän tilanne muuttuu.
Joku tosiaankin tuhlaa rahojaan ennustuksiin. Joku taas rahapeleihin.
Itse taidan tänään tuhlata vähän molempiin :-) Jos vaikka onni potkaisisi. Ainakin raha jatkaa kulkuaan, mikä loppujenlopuksi tässä maailmassa onkin se kaikkein tärkein asia. (se kellä rahaa on, se antakoon sitä eteenpäin)Olen täsmälleen samaa mieltä! Mitä kenellekkään kuuluu miten kukin rahansa käyttää!
- bjbjj
Näin on kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä! Mitä kenellekkään kuuluu miten kukin rahansa käyttää!
Miksi ette anna rahojanne minulle jos teillä on sitä ylimääräisenä niin paljon että voitte laittaa sitä täysin turhaan asiaan? Te ette saa ennustajilta yhtään mitään. Jos tarvitsette kehuja, hankkikaa ystäviä jotka kehuvat ja tukevat teitä. Se on sitäpaitsi paljon pitkäikäisempi sijoitus kuin lyhytikäinen tapaaminen ennustajan luona joka ainoastaan käyttäytyy teitä kohtaan ystävällisesti, mutta ei ole teidän ystävänne.
Minä laittaisin ne teidän rahanne hyväntekeväisyyteen, koska siellä ne auttavat paljon enemmän kuin ennustajan taskussa joka valehtelee teille suut ja silmät täyteen! - Lopeta jo
bjbjj kirjoitti:
Miksi ette anna rahojanne minulle jos teillä on sitä ylimääräisenä niin paljon että voitte laittaa sitä täysin turhaan asiaan? Te ette saa ennustajilta yhtään mitään. Jos tarvitsette kehuja, hankkikaa ystäviä jotka kehuvat ja tukevat teitä. Se on sitäpaitsi paljon pitkäikäisempi sijoitus kuin lyhytikäinen tapaaminen ennustajan luona joka ainoastaan käyttäytyy teitä kohtaan ystävällisesti, mutta ei ole teidän ystävänne.
Minä laittaisin ne teidän rahanne hyväntekeväisyyteen, koska siellä ne auttavat paljon enemmän kuin ennustajan taskussa joka valehtelee teille suut ja silmät täyteen!Lopeta jo. Oletko tyhmä vai etkö vain muuten halua ymmärtää. Pointti on just se että JOKAINEN SAA RAHOILLAAN TEHDÄ MITÄ HALUAA! Se ei todellakaan kuulu sinulle eikä kenellekkään muullekkaan. Toinen pointti on se, että SINULLE niitä EI HALUTA antaa. Mene muualle kerjäämään ja moralisoimaan!
Oispas kiva tietää mikä sinulla on se turha asia, mihin itse rahasi laitat. Vai väitätkö olevasi niin täydellinen, että sinulla ei minkäänlaista "pahetta" ole? Tämä on aivan turhaa pa.... jauhantaa. Jokaisella aikuisella ihmisellä on oikeus määrätä omista rahoistaan ja niiden käyttö tarkoituksesta, se ei kuulu muille pätkääkään!!!
- uteliasx
Tietääkö joku jotain Anneli Kaunislehdosta,on kuulemma hyvä.Kannattaako käydä?
- kakujala
Laita yksityisviestiä.
- olen hämilläni
Kävin kerran Jyväskylässä hotellissa ennustajan luona ja hän tiesi, otti puhelimella ekaksi ajanavarauksen. Hän oli Elsa nimeltään muistaakseni sukunimi Taipale. En tiedä elääkö vielä? Oli vuosi -92. Hän tiesi kaiken kun astuin huoneeseen olin ihan jähmeä miten joku voi noin tietää. Käski vielä ottaa lasiin vettä ja pidin sitä kämmenellä katsoi siihen ja sanoi, että tämä tulee käymään toteen jne.... ja asia kävi toteen. Kertoi työpaikkani juonet joita aloin varoa ja pelastuin pahasta juonesta! Kiitos tälle ennustajalle.
- Kehnäsieni
Nostan tätä, tietääkö Elsasta kukaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575