Olen 28 -vuotias nainen, joka etsii seuraa telttaretkelle/ vaellukselle. Takana kaksi vaellusretkeä
Repovedelle. Haaveena päästä vaeltelemaan kebnekaiselle, ruotsiin! Olen seikkailunhaluinen ja innokas
liikkuja. Arkena harrastan pyöräilyä, kävälyillä käyntiä ja tulevaisuudessa myös golfia( green card)
suorittamatta. Haen sinua iloinen, seikkailuhaluinen nainen kaverikseni telttailemaan. Iällä ei niinkään väliä.
Viikonloppureissu sopii minulle näin alkuun. Myöhemmin voimme suunnitella isompaa retkeä. Otathan
rohkeasti yhteyttä minuun !
vastausta odotellen saara saara.jantunen@hotmail.com
seuraa vaellukselle
puudeli81
2
761
Vastaukset
- vantaa88
pakko kysyä, että mistä päin suomea mahdat olla?
- Tuuliajolla
Tervehdys!
Itsekin olen käynyt repoveden kansallispuistossa vaeltamassa monen monta kertaa, koska olen sieltä päin kotoisin. Lisäksi olen käynyt kolilla pariin kertaan, nyt olen suunnitelemassa vaellusretkeä Kuusamoon karhunkierrosta heittämään :)
Olen 27-vuotias, iloinen, seikkailunhaluinen, sosiaallinen, urheillullinen ja huumorintajuinen. Olen ollut nuorena partiossa ja ollut armeijassa vuoden puoli vuotta töissä joten erätaidot on kohdallaan.
En ole vain nainen... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090