Junien matkustajille tarkoitetut radiot ovat hiljentyneet kesäkuun alussa. Syynä kallis kunnossapito ja - yllätys yllätys - teostomaksut. Näin siinä käy, kun ahneet ovat joka paikassa rahastamassa.
Otetaankohan normaaleja teostokorvauksia laskettaessa vähennyksenä huomioon se osa kansasta, joka kulloinkin istuu junassa eikä kuuntele kotona radiota? Toisinpäin laskenta näyttää kyllä toimivan.
Radion kuuntelu loppui junissa
6
601
Vastaukset
Juniin pitäisi saada sama käytäntö kuin takseihinkin: teostomaksut maksuun vaikka koko toosassa ei edes olisi radiota.
Reilu Meininki ®.- 12
Vanha radiolupameininki vaan takaisin, mutta maksut suoraan Teostolle.
12 kirjoitti:
Vanha radiolupameininki vaan takaisin, mutta maksut suoraan Teostolle.
Noh mp3-soittimet toimivat edelleenkin junissa :D
- 12
sfinski80 kirjoitti:
Noh mp3-soittimet toimivat edelleenkin junissa :D
Rahaa se menee niistäkin Tehomostolle.
- nekin maksavat
12 kirjoitti:
Rahaa se menee niistäkin Tehomostolle.
- haistakaa paskat
VR teki ihan terveen ratkaisun laittamalla radiot pois junista. Teosto kun ei silloin saa yhtään mitään VR:ltä. Mikä tahansa teoston tuloja pienentävä ratkaisu on hyvä ratkaisu ja koko tekijänoikeuskoneiston lakkauttaminen olisi paras mahdollinen ratkaisu.
VR voisi tehdä vielä yhden hyvän ratkaisun, eli hakeutua konkurssiin niin saadaan junaliikenteeseen vapaa kilpailu monopolin sijasta.
Teostolla kaikki voivat minun puolestani haistaa pitkän paskan. En muuten maksa senttiäkään Teoston rosvoille. Ei muuta kuin keskitysleireihin vaan kaikki tekijänoikeusviranomaiset ja tervemenoa polttouunin luukusta suoraan helvettiin minun puolestani. Seuraavan kerran kun tulee liikenteessä poliisi vastaan, niin nostan ihan varmasti keskisormen pystyyn välittömästi. Sama koskee Teoston autoja, kaikkia ruumisautoja, vartijoiden autoja ja YLE:n kaikkia ajoneuvoja. Näytän keskisormea varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728