Suvussani on noitia, meedioita, shamaaneja ja ihminen joka puhuu kuolleille . Se on minusta jo aikamoinen kirjo ihmisiä , joilta olen perinyt kasvoni , mieleni ja ruumiini .
Onko mitenkään mahdollista , että minussa olisi jotain samaa , kuin heissä ? Liittyykö suku noituuteen ?
Noita-verta
7
411
Vastaukset
- en siis ole ainut
Ei välttämättä, ite en tiiä mistä oon itelleni noitaverta hankkinut -> pystyn yliluonnolliseen, esim. näkemään aurat ja ottamaan yheyttä henkiin. Isän puolella suvussa ollaan hyvin salaperäisiä mutta empä mä muuta tiiäkkää :/
mut haluisin tietää mistä noituus on vereeni päässyt.- 3hds
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
- sarccast
3hds kirjoitti:
Silkkaa riivausta. Olet mahdollisesti lukenut jo lapsena kirjoja, jotka saastuttavat lukijan demonisilla hengillä (Harry Potterin, Twilightit ym.). Etsi apua Jumalasta. Muu ei auta.
Tai demonisilla hengillä jotka ovat peräisin Raamatusta ja Jeesuksesta. Etsi apua näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta.
- 2 + 20
Kannattaako edes kysyä, "liittyykö suku noituuteen"? Onhan tuo itsestään selvää!
Olet perisynnin saastuttama. Tee parannus synneistäsi ja perisynnistä, ota Jumalan armo vastaan ja Jeesus Herraksesi. Raamattu kieltää noituuden erittäin jyrkästi!- monopoli
Kilpailu on nujerrettava!
- adsffds
jos haluat
- Anonyymi
Tässä todistus, että voi vapautua ja löytää avun. https://opendoors.fi/2019/10/04/en-enaa-palvele-paholaisia-olen-ottanut-vastaan-jeesuksen-kristuksen-quanin-matka-shamaanista-pastoriksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144