Aiheellista vai ei

Mustia sukkia?

Mieheni on puhunut monesti aiemmin, että hänen entisensä oli parasta mitä hänelle on tapahtunut. Mutta tämä nainen asui liian kaukana ja he eivät voineet aloittaa oikeaa suhdetta (miehen sanoja). Me olemme asuneet yhdessä jo kohta kolmisen vuotta. Ja nyt (mikäli ymmärsin oikein) he aikovat tavata (vahingossa nähty viesti, en vakoile mieheni kännykkää enkä aio sitä tehdä tämän jälkeenkään, se on mielestäni moraalitonta).

Olen kertonut näkemäni viestin miehelleni ja hän suuttui. Hänellä on kuulemma oikeus tavata ystäväänsä (johon on kuulemma ollut koko ajan yhteydessä) ja ei kuulemma aio kertoa näistä asioista minulle, koska ne ovat hänen asioitaan eivätkä liity meidän suhteeseemme. Ja samalla suuttuessaan kertoi, että jos he olisivat vapaita, tekisivät muutakin kuin tapaisivat, mutta koska ovat molemmat varattuja, ainoastaan ns. platonisesti tapaavat.

Hyväksyn miehen ja naisen ystävyyden, mutta nyt en enää ymmärrä mitään ja taidan sairastua ajatusteni kanssa. Liianko mustasukkainen olen vai enkö vain ymmärrä tilannetta? En tiennyt, että tällaista tunnemyrskyä voi sisälleni syntyä, olisin valmis tässä tunnetilassa lopettamaan suhteen, mutta hänen kanssaan on ollut niin hyvä olla. Taidan seota täysin.

1

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abc kissa kävelee

edes puhuttaisiin tuohon sävyyn tai mitään siihen viittaavaa, niin jättäisin miehen..vaikka olisi kymmenen lasta ja miljoonahuvilat alla. Ikinä en antaisi niin anteeksi, että suostuisin tuollaisten lausuttujen sanojen jälkeen mihinkään kompromissiin. En viitisi olla miehestä edes mustasukkainen, niin tampion leiman hän saisi otsaansa..Kuule anna sen miehen nyt mennä ja naida ex naistaan päästä varpaisiin. Älä sinä katso taaksesi. Perinjuurin loukattuna en itse niin ketään rakastaisi, joka ei ole sitä ansainnut. Karvat nousi pystyyn lukiessani...aaarggghhh !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51