kaikille ettei voisi vähempää kiinostaa kuin naapurimaa kuninkaalliset tapahtumat. Eikä kyllä kiinostakaan, ainakaan elämisen rytmiä muuttavasti.
Tässä yllätän itseni katsomasta kuninkaallisen gaalakonsertin alkua.
Johtuu varmaan siitä,
ettei telkkarista tule mitään muuta,
ulkona on niin hirveästi hyttysiä,
laiskottaa,
mitä muuta?
Sanoin töissä
30
208
Vastaukset
- samilja
kiinnosta, mutta on se mukava, että ihmisillä on iloa, ja maailmassa on kauneutta. Ei ihminen elä pelkästä reikäleivän rei'ästä.
Alun äsken katsoin, kun Halonen ja Niinistö marssivat punaista mattoa. Nyt jo käänsin kakkoselle, yksin saan tihrustaa palloa, isäntä viis veisaa urheilusta.
Nyt laitoin toisen ykköselle, pauhatkoot telkkarit kilpaa toistensa kanssa.
Onnea vain nuorelle parille, sitä tarvitaan!On hassua kun jotkut sanat tai äänet lähtevät kuljettamaan ajatusta jonnekkin kauas nykypäivästä.
Luin sun kirjoittamasi sanat ja olin hetkessä kaksi vuotta taaksepäin ,ajassa jonka haluaisin unohtaa.
Haluatko tietää mistä saa halvalla ruokapöydän?- samilja
piikkiö kirjoitti:
On hassua kun jotkut sanat tai äänet lähtevät kuljettamaan ajatusta jonnekkin kauas nykypäivästä.
Luin sun kirjoittamasi sanat ja olin hetkessä kaksi vuotta taaksepäin ,ajassa jonka haluaisin unohtaa.
Haluatko tietää mistä saa halvalla ruokapöydän?Olen pelkkänä suurena kysymysmerkkinä, niin suurta ei näppäimistöstä löydy.
Oma epäilykseni minulla toki on, mutta se nyt tuskin pitää paikkaansa. Enkä sitä ääneen sanoisikaan??
Koiran köntsähtelee tuossa vieressä sohvalla, polo, lonkat taitaa olla jo melko huonossa kunnossa vanhuuttaan. samilja kirjoitti:
Olen pelkkänä suurena kysymysmerkkinä, niin suurta ei näppäimistöstä löydy.
Oma epäilykseni minulla toki on, mutta se nyt tuskin pitää paikkaansa. Enkä sitä ääneen sanoisikaan??
Koiran köntsähtelee tuossa vieressä sohvalla, polo, lonkat taitaa olla jo melko huonossa kunnossa vanhuuttaan.Istuppa niin pappa kertoo, minähän olen kohennellut huusholliani ja ruokapöytä piti myös hankkia.
Kauppaan menin ja tonnia pyysivät , mokomat.
Huomasin vastapäätä huonekalukauppaa värikkään rakenuksen , päivänvarjotkin pihalla.
Iso mainos ulkona, seisovapöytä 11€ sieltä hain tukevan pöydän.
Oli iso vaiva selittää sille pöydässä roikkuvalle ulkolaiselle mitä mainoskyltti tarkoitti suomeksi.- samilja
piikkiö kirjoitti:
Istuppa niin pappa kertoo, minähän olen kohennellut huusholliani ja ruokapöytä piti myös hankkia.
Kauppaan menin ja tonnia pyysivät , mokomat.
Huomasin vastapäätä huonekalukauppaa värikkään rakenuksen , päivänvarjotkin pihalla.
Iso mainos ulkona, seisovapöytä 11€ sieltä hain tukevan pöydän.
Oli iso vaiva selittää sille pöydässä roikkuvalle ulkolaiselle mitä mainoskyltti tarkoitti suomeksi.kun viestin lähetin, että sinähän raisu pappeli olet tehnyt köksäremppaa. Mutten enää saanut takaisin sanomaani. Meillon aikain alussa hankittu pirttiryhmä vankilasta. :))
Minkähänlainen muuten on istuva pöytä? Juokseva pöytä? Makaava pöytä?
Ostitko, ja millaisen, seisooko se tukevasti paikoillaan? Mää ihailen sellaisia maalaispöytiä, käsittelemättömiä, vähän rakoisiakin, käytetyn näköisiä, italialaisissa ruokaohjelmissa niitäkin näkee, toki muuallakin.
Aion hankkia sellaisen seuraavassa elämässä. ;) samilja kirjoitti:
kun viestin lähetin, että sinähän raisu pappeli olet tehnyt köksäremppaa. Mutten enää saanut takaisin sanomaani. Meillon aikain alussa hankittu pirttiryhmä vankilasta. :))
Minkähänlainen muuten on istuva pöytä? Juokseva pöytä? Makaava pöytä?
Ostitko, ja millaisen, seisooko se tukevasti paikoillaan? Mää ihailen sellaisia maalaispöytiä, käsittelemättömiä, vähän rakoisiakin, käytetyn näköisiä, italialaisissa ruokaohjelmissa niitäkin näkee, toki muuallakin.
Aion hankkia sellaisen seuraavassa elämässä. ;)On suosikkini,ehkä juontaa jostain lapsuuresta silloin kun sai syörä huterain pöytien vieressä.
Ehkä tukeva pöytä kertoo minulle sen että mun elo ja olo on turvattua.
Ostin pohjalaisen koko koivuisen painoi ku synti kun sitä kannoin sisälle jotain 40kg ainakin.
Sellanen halkeillut pöytä on kätevä kun piilottaa kolikoita.
Sellanen japanilainen jalaton pöytä on varmaan se istuva malli,retkipöytä on juokseva ja makaavast ei oo tietoa.- samilja
piikkiö kirjoitti:
On suosikkini,ehkä juontaa jostain lapsuuresta silloin kun sai syörä huterain pöytien vieressä.
Ehkä tukeva pöytä kertoo minulle sen että mun elo ja olo on turvattua.
Ostin pohjalaisen koko koivuisen painoi ku synti kun sitä kannoin sisälle jotain 40kg ainakin.
Sellanen halkeillut pöytä on kätevä kun piilottaa kolikoita.
Sellanen japanilainen jalaton pöytä on varmaan se istuva malli,retkipöytä on juokseva ja makaavast ei oo tietoa.vaimo rakas varmasti tyytyväinen, kun on uusi keittiö, kaikkinensa, jopa pöytäkin ihkauusi ja hieno. Tukevan pöydän ääressä on hyvä ja turvaisa olo, niin minäkin uskon.
Ei se minunkaan lapsuuden ruokapöytä kovin kehuttava ollut, ainut pöytä huushollissa.
Syreenien ihana tuoksu tulee avoimesta tuuletusikkunasta, on kesä. samilja kirjoitti:
vaimo rakas varmasti tyytyväinen, kun on uusi keittiö, kaikkinensa, jopa pöytäkin ihkauusi ja hieno. Tukevan pöydän ääressä on hyvä ja turvaisa olo, niin minäkin uskon.
Ei se minunkaan lapsuuden ruokapöytä kovin kehuttava ollut, ainut pöytä huushollissa.
Syreenien ihana tuoksu tulee avoimesta tuuletusikkunasta, on kesä.syreenit meinaan ja mun silmäterä alppiruusukin lopettelee kukintojaan.
Tänään on ollut surullinen ja hiljainen päivä ,ei jaksa innostua eres uuresta keittiöstä.
Ainostaan valojen kaukosäätimellä on kiva leikkiä hetken,
Olin äsken kissaa kattelemassa pihalla ja siel oli syksyinen ilma sellanen kalsea ei yhtään juhanuksen tuntua- samilja
piikkiö kirjoitti:
syreenit meinaan ja mun silmäterä alppiruusukin lopettelee kukintojaan.
Tänään on ollut surullinen ja hiljainen päivä ,ei jaksa innostua eres uuresta keittiöstä.
Ainostaan valojen kaukosäätimellä on kiva leikkiä hetken,
Olin äsken kissaa kattelemassa pihalla ja siel oli syksyinen ilma sellanen kalsea ei yhtään juhanuksen tuntuakukot, vai mitä ne oli, teurastitko sinä niitä, vai miten se oli?
Sisävalojen kaukosäädin?
Täällä on lämpimämpää, kuin aikoihin, sisälämpökin noussut 23 asteeseen.
Mulla on ollut kovin pitkä ja mietittävä ajanjakso, vielä jonkin aikaa, ehkä asia selviää, ehkä ei.
Mikä lienee lopputulos, pelottaa.
Tätä se lie elämä, nousee ja laskee mielialat, asiat, tapahtumat, kaikkeen pitää yritää sopeutua, olkoonkin se kuinka vaikeaa, ja repivää tahansa.
Ensi viikolla tulee juhannus, taikoineen ja kauniine säineen, usko pois! samilja kirjoitti:
kukot, vai mitä ne oli, teurastitko sinä niitä, vai miten se oli?
Sisävalojen kaukosäädin?
Täällä on lämpimämpää, kuin aikoihin, sisälämpökin noussut 23 asteeseen.
Mulla on ollut kovin pitkä ja mietittävä ajanjakso, vielä jonkin aikaa, ehkä asia selviää, ehkä ei.
Mikä lienee lopputulos, pelottaa.
Tätä se lie elämä, nousee ja laskee mielialat, asiat, tapahtumat, kaikkeen pitää yritää sopeutua, olkoonkin se kuinka vaikeaa, ja repivää tahansa.
Ensi viikolla tulee juhannus, taikoineen ja kauniine säineen, usko pois!Tarkastan ruskoliljat ja teurastan liljakukkojen laskemat munat pihdeillä.
On asioita joille ei voi muuta kun seurata katseella ja kurjinta on katsoa voimattomana oman lapsensa liukumista jonnekkin kauas.
Silti en suostu luovuttamaan en lakkaa toivomasta ja vaikka pelkään puhelimen soittoa ja aamuisia tarkistussoittoja teen ne silti.
Aina ei ole kivaa olla isä.- samilja
piikkiö kirjoitti:
Tarkastan ruskoliljat ja teurastan liljakukkojen laskemat munat pihdeillä.
On asioita joille ei voi muuta kun seurata katseella ja kurjinta on katsoa voimattomana oman lapsensa liukumista jonnekkin kauas.
Silti en suostu luovuttamaan en lakkaa toivomasta ja vaikka pelkään puhelimen soittoa ja aamuisia tarkistussoittoja teen ne silti.
Aina ei ole kivaa olla isä.tähän asti olen luullut, että liljakukko on kasvi. Nyt katsahdin nettiin, ja häpeän tyhmyyttäni. ://
Ymmärrän hätäsi ja lohduttomuutesi lapsesi takia. Kun itse ei voi mitään tehdä, vaikka kuinka haluaisi.
Olisipa monella lapsella kaltaisesi isä, joka välittää, rakastaa, jolle lapsi on kaikki kaikessa. Joka näyttää sen teoissa, ei vain suurissa puheissa.
Sanatonna en voi muuta, kuin toivoa teille parasta mahdollista tulevaa, toivon sitä sydämestäni! - piikkiö'
samilja kirjoitti:
tähän asti olen luullut, että liljakukko on kasvi. Nyt katsahdin nettiin, ja häpeän tyhmyyttäni. ://
Ymmärrän hätäsi ja lohduttomuutesi lapsesi takia. Kun itse ei voi mitään tehdä, vaikka kuinka haluaisi.
Olisipa monella lapsella kaltaisesi isä, joka välittää, rakastaa, jolle lapsi on kaikki kaikessa. Joka näyttää sen teoissa, ei vain suurissa puheissa.
Sanatonna en voi muuta, kuin toivoa teille parasta mahdollista tulevaa, toivon sitä sydämestäni!Aamu nauraa pimeän peloille ,hetken vielä istun ja mietin omiani.
Aamulla olen taas kylmän viileä kaiken taitava ja peloton luomakunnan kruunu.
Miten se laulu menikään ,harlekiini nauraa ja kukaan ei näe naurun taakse.
öitä ystäväni . - samilja
piikkiö' kirjoitti:
Aamu nauraa pimeän peloille ,hetken vielä istun ja mietin omiani.
Aamulla olen taas kylmän viileä kaiken taitava ja peloton luomakunnan kruunu.
Miten se laulu menikään ,harlekiini nauraa ja kukaan ei näe naurun taakse.
öitä ystäväni .ovat monet peikot väijymässä, onneksi nyt on yö lyhimmillään, ja peikot vähimmillään.
Öitä hyviä sinullekin! - '.-,'¨'-.,'ä
palstaportsarin merkki! Ole sinä onnellinen, jos elämä on sinua kohdellut silkkihansikkain, ja olet pystynyt väistämään kaikki surut ja murheet.
- Hopia*
'.-,'¨'-.,'ä kirjoitti:
palstaportsarin merkki! Ole sinä onnellinen, jos elämä on sinua kohdellut silkkihansikkain, ja olet pystynyt väistämään kaikki surut ja murheet.
lellitty eikä paapottu.
Teflon!
Sekin säröilee - _//_
Hopia* kirjoitti:
lellitty eikä paapottu.
Teflon!
Sekin säröileehuhti tutkimatta, älä ota kantaa, jos et tiedä, mistä on kysymys.
- Piikkiö/ k/k
oon toisenlainen,eikös se jo riittäis kun hatza huolehtii siitä mitä saa kirjotella?
Jotenkin tympäsee kun aina on joku rakki räksyttämässä ja kuseksii kintuille.
Eläinrakkaana ei oikein raatsi potkaistakkaan niitä pikkusia,voi olla et nekin kerjää vaan huomioo.
Vaikerran silloin kun haluttaa ja voin vakuttaa että kuhan kuljet sen rupisen polun kun minäkin niin sun teflon pinta metalli työkaluilla käsitellyn näkönen . - Meriläinen
Piikkiö/ k/k kirjoitti:
oon toisenlainen,eikös se jo riittäis kun hatza huolehtii siitä mitä saa kirjotella?
Jotenkin tympäsee kun aina on joku rakki räksyttämässä ja kuseksii kintuille.
Eläinrakkaana ei oikein raatsi potkaistakkaan niitä pikkusia,voi olla et nekin kerjää vaan huomioo.
Vaikerran silloin kun haluttaa ja voin vakuttaa että kuhan kuljet sen rupisen polun kun minäkin niin sun teflon pinta metalli työkaluilla käsitellyn näkönen .No on meitä joukkoon kuulumattomia täällä joitain muitakin.
Mennään sinne rannalle ulvomaan kuuta ja jätetään muut muhimaan keitoksissaan.
Voimia sulle ja hyvää lauantaita.
Mulla on kans mielessä että pitäis saada sellainen pieni pöytä ikkunan ääreen jossa olis hyvä istua kahvikupillisen kanssa aamuisin ja katsella meren pauhua.
Tänäänkin tuulee ja pienesti on lampaita tuolla merellä, mutta niin pieniä että taitavat olla ihan karitsoita. Meriläinen kirjoitti:
No on meitä joukkoon kuulumattomia täällä joitain muitakin.
Mennään sinne rannalle ulvomaan kuuta ja jätetään muut muhimaan keitoksissaan.
Voimia sulle ja hyvää lauantaita.
Mulla on kans mielessä että pitäis saada sellainen pieni pöytä ikkunan ääreen jossa olis hyvä istua kahvikupillisen kanssa aamuisin ja katsella meren pauhua.
Tänäänkin tuulee ja pienesti on lampaita tuolla merellä, mutta niin pieniä että taitavat olla ihan karitsoita.merta ja jotain entisestä ammatista ottaa koville sopeutua maaelämään.
Päivänä muutamana kun on aikaa menen haistelemaan rannan ja kaislojen tuoksua.- --
täällä ketään koskaan sanomansa?
- Hyväthäät
huomenna katsoa Häät ja mukava kun tulee, jos ei tulis ja tiedetään että on niin ois kamalaa.
Ihanaa kun on myönteistä kerrnakin tulossa. Onnea heille! Ja kaikille muillekkin! - o.tunnus
Ne hyttyset! eipä paljon kiinosta, mut ku niitä tulee vaik ei kiinnosta lain..eikä etes hyttysiltä yllätyksiä.. :(
Telkuu en katso jos katsoisin, niin en tätä kirjoittaisi :) - niiin niin
katso ja silti katsot?
Mitä kertoo sinusta? - Korppis
Minusta on ihana olla romanttinen hössö. Jo yrittäisin sikana olla jotain jota en kuiteskaan ole, tulisi vitsin moisia paineita.
Tänään tarvittiin paperinenäliinoja.
Kyyneleet poskilla katsoi ihanaa konserttia ja itkin ilosta Viktorian ja Danielin tulevalle onnelle.
Rakastakaa toisianne ♥- .
on nimi. Et kai sinäkään haluisi olla Manti?
- Korppis
. kirjoitti:
on nimi. Et kai sinäkään haluisi olla Manti?
Sinulla tuntuu olevan suuria ongelma. Ymmärrän ..oikoluku elämän tehtävänä on varmaan hirvittävä ongelma, miten pääset sen yli, en osaa auttaa sorry. Hae apua !
- D))
Korppis kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan suuria ongelma. Ymmärrän ..oikoluku elämän tehtävänä on varmaan hirvittävä ongelma, miten pääset sen yli, en osaa auttaa sorry. Hae apua !
aina yhtä inhimillinen ote lähimmäisiin! D))
- Korppis
D)) kirjoitti:
aina yhtä inhimillinen ote lähimmäisiin! D))
Tarkoitit varmaan aina inhimillinen ote tyhmiin"
- täysin myyty
noin 40 ainakin ilmoitti liimautuvansa tänään klo 16:00 tv:n ääreen. Onhan se nähtävä kuinka Prinsessa Victoria astelee isänsä kanssa kirkon käytävää. Nähtävä on myös prinsessan hääpuku ja häävieraiden pukuloisto.
Oli muuten hieno konsertti eilen illalla.
Kaunis tuleva hääpari vaikuttaa onnelliselta ja iloiselta.
Kaikkea hyvää heille. - Sol57
jonkun verran tullut katsottua nyt tv:stä kun kerrottu tuosta Ruotsin hovista...;)) myönnän. Aion kyllä katsoa, onhan tämä historiallinen tapahtuma..(yrittää selittää...)...nooh. Keväällä tuli käytyä Tukholmassa ja samalla kun tällaiseen kieroajeluun joka nyt näitä nähtävyyksiä siellä perinteiseen tapaan...esitteli opas Tukholmaa...tuon tulevan vihkikirkon mikä aivan siinä Kunginkaanlinnan vieressä tuli nähtyä;)) Laittoivat jo silloin näitä paikkoja siellä kuntoon...samoinkuin kiirellä rakensivat sinne raitiovaunukiskoja uudestaan vanhaan keskustaan mitkä jo kerran purettu..
Sitä vaan tuli mietittyä ehkä tasavaltalaisena....kuinka siellä täytyy ruotsaiilla ihan tavallisilla veronmaksajilla olla vähän eritavoin sitä rahaa käyttää...kaiken tämän illuulision ylläpitoon...Kallista puuhaa...yksi kuningallinen perhe kuitenkin...ylläpitää.. Tavallaan sitten Ruotsille hyvää PR- tämä perhe tuo...että, puolensa silläkin...
Tottakai, sitä toivoo onnea sekä Victorialle että Danielille...;)) Suloinen nuoripari... En ehkä ihan nenäliinoja kuitenkaan tarvitse...luulisin...(yrittää selittää...varmasti siinä herkkänä naisena muutama kyynel silmäkulmaan minullakin tulee..;)) Vitsi...
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131