Oltiin pelaamassa parhaan kaverini kanssa futista. 4 ulkomaalaisen pojan kanssa. kaverini antoi i podinsa minulle ja sano et pidä tota. sitte se oli mulla 20 min sanoin että laitan sen tähä huppareiden päälle kaverini sanoi joo. sitte kun olimme lähdössä i podi oli pöllitty. Nyt kaverini syyttää minua i podin pöllimisestä. ja sanoi että minun kuuluisi maksaa se i podi ?
mitä tet khdä ?
1
594
Vastaukset
- oppia ikä kaikki!
...ainakin tiedät tehdä niinm, että et jätä kaverin kännykkää hupparien päälle vartioimatta vaan annat sen ennen peliä takaisin kaverille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134