mistä löytäisi miesten ohuita alushousuja? saisivat olla yhtä ohuet kuten esim. 20den. sukkahousut. olisi kiva kesäsin käyttää ohuempia alushousuja ku mitä normi alushousut on. ei hikoilisi pallit niin pahasti:)
miesten ohuet alushousut
9
6171
Vastaukset
- adsadsfdsggg
Tää kangas on yksi parhaista:
http://www.maab.de/websale7/M101.htm?Ctx={ver/7/ver}{st/3ea/st}{cmd/0/cmd}{m/websale/m}{s/maab/s}{l/Manstore_De/l}{mi/20-3490/mi}{p1/d70365a546e35178da1554619f11864a/p1}{md5/8ed41347299abeca7b39efb4894903fc/md5}
Jos et säihkähdä hintaa niin saat ehkä maailman laadukkaimpia alkkareita...- konsti...
on ostaa tuollaisia maximallisia naisten koristelemattomia pikkupöksyjä. Sloggilta löytyy ohuita puuvillaisia. Eikä maksa maltaita.
konsti... kirjoitti:
on ostaa tuollaisia maximallisia naisten koristelemattomia pikkupöksyjä. Sloggilta löytyy ohuita puuvillaisia. Eikä maksa maltaita.
Meiltä löytyy adsadsfdsggg:n mainitsemia malleja.
http://www.rummeshop.com/catalog/index.php?manufacturers_id=14- jfghehig
rummeshop.com kirjoitti:
Meiltä löytyy adsadsfdsggg:n mainitsemia malleja.
http://www.rummeshop.com/catalog/index.php?manufacturers_id=14Olen samaa mieltä, kun ostaa naisten ohuet pikkuhousut joissa ei ole mitään pitsiä ja koristeita niin ne käy hyvin miehillekkin. Itse käytän jatkuvasti ja ne sopii ihan mainiosti.
- Nainen 19
jfghehig kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kun ostaa naisten ohuet pikkuhousut joissa ei ole mitään pitsiä ja koristeita niin ne käy hyvin miehillekkin. Itse käytän jatkuvasti ja ne sopii ihan mainiosti.
Jätkät käyttää naisten pikkareita.Tosi yököttävää.
- Froggie 333
Nainen 19 kirjoitti:
sukkahousu-urpoja.
- pystyt
Nainen 19 kirjoitti:
näkemään että mies käyttää naisten pikkupöksyjä jos ne ovat ilman pitsejä ja muita koristeita? Aivan saman näköisiä kuin muutkin miesten aukottomat alushousut, vain materiaali on ohuempaa. Ostaahan naisetkin omaan käyttöönsä miesten boksereita kun haluavat väljempiä alushousuja. Ovatko nämä naisetkin sitten pervoja?
Nimimerkistäsi päätellen olet ilmeisesti vielä kakara joten ymmärrän mielipidettäsi.
- ...
Löysinpähän tämmösen vanhan aiheen... Joku näköjään haluaa ohuita alkkareita kun minä taas en halua. Ostin äskettäin sloggin hipstereitä 6kpl kun tarjouksessa olivat. Tuntuvat kyllä hyviltä jaloissa mutta olen tottunut toisenlaisiin kankaisiin. Olen pitänyt vasta yksiä jalassa, muut koskematta. Haluaisiko joku ostaa? ovat s-kokoa. Itsekin olen M-kokoa yleensä mutta nämä tuntuu sopivalta koolta ja vähän isommallekkin voisi mahtua kun joustavat. Maksoin noista yhteensä 35 euroa.
- Anonyymi
Onko vielä black horse Miesten aukotomat ja saumaton myynisä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246