Laimee

parikymppinenN

En nyt tiiä kuuluuks tää välttämättä just tänne ehkä enemmän masennus palstalle olis varmaan kuulunu mut kuitenkin..
Mulla on siis masennus päällä/takana tai jotain en oo itekkään ihan olostani selvillä enään.
Siis ongelmana on se et en oo kiinnostunu oikeen mistään/kenestäkään, ja jos tsemppaan itteeni niin saatan tuntea hetkellisesti jotain ihastusta/himoa,,ym.. Mut silti tää on todella outoa..just vkloppuna tapasin vanhan ihastuksenkaa ja siinä sit jotain suudeltiin ja kähmittiin mut olin kokoajan ihan on/off siis unohun tavallaan ihan muihin ajatuksiin kunnes taas saan jotenkin kiinnostuksen herään..
Mä taidan olla kyll aika kuollut,jos olisin mies niin mulla ei varmana seisois koskaan.
Mistä vitusta tunteiden latistumiseenkaan hakee apua?,masennuslääkkeetkin vaan latistaa niitä lisää.

No kuitenkin jos saitte jotain selkoa niin vastailkaa

1

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parikymppinenN

Niin sama ongelma mulla on kaikessa muussakin oon vaan hetkittäin läsnä,enkä pysty keskittyyn kunnolla mihinkään.. Esm.jutellessa,muutenkin tuntuu etten pysty enään mihinkään tai pystysin mut kun en pysty tavallaan.. Oon miettiny jos mulla olis add tai adhd,mut tietääks kukaan millassia oireita siinä sit tarkalleen on/liittyykö ne jopa seksuaalisuuteen? Mut kuitenkin joku mun aivokemioissa mättää oli se sit masennus tai mikä vaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37