miten saa vanhan kärryn galvanoidun pellin uuden näköiseksi?
galvanoitu
5
608
Vastaukset
- 11+16
uuden näköiseksi kun galvanoit ne uudestaa.
- muuli1250
ostan uuden kärryn
- Rehi -85
muuli1250 kirjoitti:
ostan uuden kärryn
Kyseessä kai ei ole galvanointi, vaan kuumasinkitys, eli upotus sinkkialtaaseen.
Itse olen ajatellut että jospa voisi jotenkin maalata, mutta ei taida oikein maali pysyä sinkityssä. Vai pysyykö hyvin harmaantuneessa wanhassa pinnassa? - sdfds
Rehi -85 kirjoitti:
Kyseessä kai ei ole galvanointi, vaan kuumasinkitys, eli upotus sinkkialtaaseen.
Itse olen ajatellut että jospa voisi jotenkin maalata, mutta ei taida oikein maali pysyä sinkityssä. Vai pysyykö hyvin harmaantuneessa wanhassa pinnassa?Käytetään tartuntapohjamaalia, voisko olla jokin sinkkiprimer nimeltään. Kyllä pysyy.
Rehi -85 kirjoitti:
Itse olen ajatellut että jospa voisi jotenkin maalata, mutta ei taida oikein maali pysyä sinkityssä. Vai pysyykö hyvin harmaantuneessa wanhassa pinnassa?Vanhassa sinkkipinnassa näkyy pysyvän hyvin. Yli 20 vuotta on jo pysynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980