Osingolle

yksvään

Kerran nalle ostaa siivuja nordeasta kannattaisiko ostaa sampoa pitemmäksi aikaa. Osingot --->nordeaan.

3

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskittäjä

Kannattaa ottaa kaikki yhdestä ja samasta pankista, mitä ottaa. Osakkeita pitäisi olla saatavilla joka pankissa ja pakki yleensä katsoo keskittämisen asiakkaalle eduksi. Mitä enemmän käytät yhden pankin palveluja, sitä enemmän pankki antaa etuja. Edut eri pankeissa ovat hiukan erilaiset.

• Tapiola Keskittäjä

Olen keskittänyt kaikki palveluni Tapiolaan. Tapiolassa on ns. omaetu-järjestelmä, jossa on neljä eri tasoa. Taso 1 on alin ja taso 4 korkein mahdollinen, mitä voi olla. Itsellä on omaetu taso 4. Minulla on pankissa käyttötili, jonne menee kuukausittainen palkka, kotivakuutus, tapaturmavakuutus, omaehtoinen eläkesäästäminen, sijoitusrahastoja ja nyt olen harkinnut osakkeita. Omaetu tasolla 4 saa kaikista maksuista ja palveluista 17 % alennuksen normaalihinnasta. Monilta palvelumaksuilta välttyy kokonaan, mitä muut pankit perivät. Omien tietojeni mukaan niissä ei ole vastaavaa järjestelmää.

Keskittäminen tapiolaan kannattaa. Kokeile! Et varmasti pety!

• kokonaisuus se hän s
        Tapiola Keskittäjä kirjoitti:

Olen keskittänyt kaikki palveluni Tapiolaan. Tapiolassa on ns. omaetu-järjestelmä, jossa on neljä eri tasoa. Taso 1 on alin ja taso 4 korkein mahdollinen, mitä voi olla. Itsellä on omaetu taso 4. Minulla on pankissa käyttötili, jonne menee kuukausittainen palkka, kotivakuutus, tapaturmavakuutus, omaehtoinen eläkesäästäminen, sijoitusrahastoja ja nyt olen harkinnut osakkeita. Omaetu tasolla 4 saa kaikista maksuista ja palveluista 17 % alennuksen normaalihinnasta. Monilta palvelumaksuilta välttyy kokonaan, mitä muut pankit perivät. Omien tietojeni mukaan niissä ei ole vastaavaa järjestelmää.

Keskittäminen tapiolaan kannattaa. Kokeile! Et varmasti pety!

ei onaa vielä.ja tuo keskitys ei kannata 36rykmentillläkään sillä esim jos on liitoss mikä nyt harvoin onkannattavaa mutta siellä voi vakuutukset osa olla ilmasia. ja taas toiset vakkuutukset on turhia eli munkin pitäs tapiolas ottaa väkisin jota että pääsis tohon .-17% sen lisäks yleensä järkevän ihmisen kannattaa katsoo lopputilannetta etiä seim kallis ovh - ISO ale. u see? tokihan nuo rahastokustannukset on pienempii kuin nordea/sampo/odin..-- mutta tuototkin on kyllä aika paljon huonommat eli mikä on lopputulos?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe