Huvittaa tämä Nokian mollaus

Niinpä

Ihan viihteen puolelle menee kun saa lukea näiden joka nurkasta ja lankunraosta nousseiden urhoollisten Nokia-haukkuja, heh heh. Kyllä se vaan on niin että Suomessa kateus on kaiken elinvoiman alku ja juuri: kovin oli hiljaista silloin kun Nokialla meni hyvin mutta heti kun tulee taivaalle tummia pilviä niin johan putkahtelee jos jonkinlaista tuomionmaalaajaa esiin. Noh, nämä totuudentorvethan eivät ikinä pystyisi päivääkään tekemään Nokialle hommia saati ottamaan niitä riskejä joita kyseisessä bisneksessä joutuu kohtaamaan. Eli jatkakaa vaan ininäänne niin saamme me muut huvituksen aihetta.

3

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kateus on väärä asenne. Niistä menestyvistä voi ottaa myös mallia, mutta ei vakiovarusteena huonon itsetunnon omaava suomalainen edes yritä.

• Lepakkomies

Niin, eihän kaikista asioista saisi keskustella. Nokiahan on nostettu meillä niin suurelle alustalle, että se on kaiken arvostelun yläpuolella. Siitä huolimatta kilpailijat ovat onnistuneet viimeaikoina paremmin. Sille nyt vaan ei voi mitään. Nyt vaan kaikki Nokialaiset keskustelupalstoille haukkumaan "väärää" mieltä olevat!

• Niinpä

Asiallinen kritiikkihän on aina paikallaan, ja sellaistahan voi ja tuleekin esittää Nokiaa kohtaan. Mutta jos keskustelu on 'Nokia on paska puhelin'-tasoa niin mitäpä siihen voi todeta kuin heh heh. Ja mikäs sitä kritiikkiä on estänyt esittämästä tähänkään asti, kai tässä maassa vielä puhevapaus on vaikka Nokia olisi millaisella jalustalla? Huvittaa vaan se kuinka nyt on ikään kuin sellainen ilmapiiri että 'jesh, vihdoin saan päästää Nokia-angstiani kun niillä menee kerrankin huonosti - munhan on pakko olla nyt oikeassa, mitä minä olen aina sanonut' jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe