Moi!
Olen 14 vuotias kitaristi (ja basisti*) Kokkolasta, ja olisin kasaamassa/etsimässä bändiä. Bändin jäsenten sukupuolella ei ole mitään väliä. Soittokokemuksella ei ole mitään väliä. Soittimella ei ole mitään väliä.
Minulla itselläni on aiempaa bändi kokemusta. Kitaran soitossa mun esikuvia on Slash, Stevie Ray Vaughan, Eric Clapton, Ritchie Blackmore, Toni Iommi, Eddie Van Halen ja Angus Young, ja oma tyylini on voimakkaasti lead guitar painotteinen, ja nopeutta mun soittoon tuotan lähinnä legatolla ja erikseen tremolo pikkauksella.
Rytmikitara onnistuu kans aikas hyvin, että jos johtokitaristin paikka on täytetty, niin...
*Basson soiton aloitan mahdollisesti Hansalla (hain sinne kitaraan ja bassoon), joten voin olla myös basistina.
Mä kuuntelen kaikenlaista rock musiikkia, mutta mulle kelpaa kaikki tyylisuunnat joissa vaan voi soittaa kitaraa (ei tosin mitään muuta metallia kuin 70 -luvun metallia, myöhemmästä metallista en niin välitä, mutta onnistuu kuitenkin. Ja kyllä joku Dragon Force tyylinen paska onnistuu kans, mutta paskasti :D).
Suosikkibändit:
Guns N' Roses, The Beatles, Motörhead, The Rolling Stones, Uriah Heep, Pink Floyd, Deep Purple, AC/DC, The Who, Lynyrd Skynyrd, Led Zeppelin, Bob Dylan, Black Sabbath, Dio, Ritchie Blackmore's Rainbow ym.
Kuuntelen myös bluesia, koska omasta mielestäni blues on tärkeä osa rock n rollissa (AC/DC on blues rock bändi).
Jos kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä! Lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen:
miska.tarv@hotmail.com
Ja treenikämppän voin melkoisen varmasti pystyä järjestämään.
Bändi k-pohjanmaalta!!
LesPaul95
3
433
Vastaukset
- LesPaul95
Onko kukaan kiinnostunu???? Jos on, voi lähettää postia osoitteeseen:
miska.tarv@hotmail.com - LesPaul95
Pääsi soittamaan Kokkolan Estraaditaiteen Koululle.
- mutta mutta
"Kuuntelen myös bluesia, koska omasta mielestäni blues on tärkeä osa rock n rollissa (AC/DC on blues rock bändi)."
AC/DC ei ole ikinä ollut blues rock -bändi. Hard rock bändi, ei yhtään kokonaista blues rock -biisiä ole levyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467