Paljonko Milanosta on matkaa Sveitsiin ja onko rajan tuolla puolen jotain nähtävää jota kannattaa käydä katsomassa? Junalla?
sveitsiin
4
1149
Vastaukset
- Mirppu85
Milanosta pääsee bussilla suoraan sellaiseen paikaan, kuin Foxtown, jossa on mielettömän iso brändioutlet (: Kannattaa googlata kyseinen mesta
- jussijjuonio
Onko tästä outletista kokemuksia? Onko sen edullisenpaa kun muualla?
Liikkeitä ainakinnäyttäis olevan aika runsaasti. Oon menossa sinnepäin ens viikolla ja mietin kannattaako poiketa. - lorellaC
jussijjuonio kirjoitti:
Onko tästä outletista kokemuksia? Onko sen edullisenpaa kun muualla?
Liikkeitä ainakinnäyttäis olevan aika runsaasti. Oon menossa sinnepäin ens viikolla ja mietin kannattaako poiketa.On kokemusta. Jos huippudesign kiinnostaa ja onhan siellä esim. Adidas ja Nike outletkin myös.
Välillä voi tehdä erittäin edullisia löytöjä ja joskus taas ei ole mitään ostettavaa. Sveitsiläinen ystäväni valittaa että italialaiset ovat löytäneet Foxtownin ja hinnat ovat sen myötä nousseet. Olen joskus ostanut Cuccin kengät 100 frangilla ja kaverini osti Pradan kengät 150 frangilla. Kerran olin siellä Milanon muotiviikkojen päättymisen jälkeen ja olivat roudanneet myyntiin kaikki mallien käytössä ollet vaatteet, kengät ja laukut, ja silloin sai tavaraa pilkkahintaan.
- trenitalia
Paikallisjunalla paasee tasan tunnin valein Chiassoon (lipun hinta 4 euroa), pikajunalla vaikkapa Luganoon (kahden tunnin valein). Kaunis maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289