tjaah

hitsari...

no minua avovaimo vänkää maistraattiin ja perintöäkin sain.ajattelin jos jotenkin voisin siirtää entisiä perintörahoja turvaan häneltä mutta nuo entiset perintörahat, niillä olen ottanut lainaa lisää.tilini aion ainakin tyhjentää sukanvarteen ennen maistraatissa vihkimistä.mitäs sanotte? lisäksi avopuoliso ei aio jäädä samaan talouteen jos hän joutuu niinsanotusti tekemään ilmaiseksi töitä tontillamme(josta omistan kaksi kolmasosaa)onko tuo häneltä reilua?

4

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas ratkaisu?

Olisihan sitten selvät sävelet kuka mitäkin omistaa?

• ftghfv

vaan, että on toooosi "hyvällä" pohjalla tuo teidänkin suhteenne, kun sulla on täys paniikki päällä jemmata SU rahoja sukan varteen ennen avioitumista! Oot jo valmiiksi päättänyt, että homma menee reisille, vai..??? Kiertäisi tollasen tyypin kaukaa, mutta etpä ole onneksi mun murheeni. No, avioehto on tietysti fiksu veto, sillä saat perintöroposesi turvaan. Ja mitä tulee tuohon, että omistat tontistanne 2/3 osaa... No, en ihmettele avokkisi kantaa - tuskin olis sunkaan mielestä reilua raataa toisen suurimmaksi osaksi omistamalla tontilla..?

• Leilaalailaa

Ja oikein teet kun turvaat omaisuutesi, akka tuntuu olevan tavanomaista saalistajatyppiä jonka pitää saada rahaa joka asiasta.
      Voimia sinulle ja turvaa rahasi

• sukat__hukassa

Sukanvarsirahat kannattaa piilottaa hieman ennen eron 1-vaihetta. Vihkiessä siitä ei ole mitään hyötyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40