Blue Willage Callisto, Kypros 6.8.10

jiiippiiiii

moikka
me ollaan menossa tuonne :) onko muita tänne palstalle osuvia tulossa? meillä on 12 ja 14v pojat mukana. jos joku osaa sanoa tosta puolihoidosta, että miten se menee, aamupala on selvä, mutta entä sitten se toinen ateria? onko se sitten mihin aikaan? päivällinen 16-17? illallinen? vähä myöhempään? iltapala???? meillä on ennen ollut vain aamupala, nyt ajateltiin kokeilla tuota. voiko sen valita ottaako päivällisen tai illallisen? (iltapalan?)

2

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä1234

oltiin 5.9 alkaen vko. Just joo, olihan se. Vähän liian sivussa keskustasta mun makuun, mutta aina käveltiin 3km suunta. -periaate ei taksia-
      aamupalabuffet oli hyvä, jos tykkää että 1000 muutakin syö sun kanssa yhtä aikaa ja tiskaritytöt kärkkyy sun ruokailuvälineitä.. heh
      allas ihana, ja jos olis lapsia mukana niin niille oli ohjelmaa- aikusia unohtamatta, joihin vaan harva suomalinen osallistu-
      muurahaisia pirusti ekan kerroksen asunnossa- ei kuulu 4 tähden kämppiin-
      henkilökunta kovin venäläistä joten aksentti mielenkiintoista- eivät tajunneet et jätän respaan huoneen avaimen päiväksi hoitoon-
      siivoojat ystävällisiä ja allaspyyhkeitä sait helposti uusioa ja puhtaita.
      sillee, mitä sitä lomalta haluaakaan... ihan jees kokonaisuus

• :)

Hyvän hotellin valitsitte!
        Hotellilla on iso uima-allas ihan rannassa. Alue on rauhallinen ja kävelymatkan päässä on hyviä ravintoloita, jos ei halua ottaa hotellin ruokapaketteja.
        Hotellin edessä oleva ranta ei ole alueen paras, joten kannattaa kävellä muutama satametriä oikealle Sandy Beachille tai vielä siitä hiukan eteenpäin Nissi Beachille, mikä on todella upea.
        Vasemmalle rantaa pitkin pääsee aina satamaan saakka. Satamasta lähtee veneitä erilaisille retkille esim Yellow Submarin vie snorklaamaan ja veneen alakerrassa on ikkunat meren alle.
        Lyhyen taksimatkan päässä on Water World vesipuisto, missä kannattaa myös ehdottomasti käydä.
        Meillä ei ollut mitään aterioita etukäteen varattuna hotellilla, mutta söimme joitain kertoja hotellin allasbaarissa lounasta ja kerran pari illallisenkin hotellin ravintolassa. Mielestäni lähialueen pikku ravintoloissa oli maukkaampaa ruokaa ja mukavampi käydä joten en välttämättä suosittele ateriapaketteja.
        Hotellissa on supermarket josta saa myös aamiais tarvikkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37