KÄMPPÄKAVERI TRE !

Tampere!

Moikka, etsin 2 kämppäkaveria tampereen keskustaan sijaitsevaan kolmioon. Täällä on sauna sekä parveke ja on juuri remontoitu keittiö ja pesuhuone. pesukone löytyy.
Vuokra tulisi olemaan 220e/kk sähkö ja vesi kulutuksen mukaan.
Itse olen 22v opiskelija tyttönen. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä.

7

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kämppä

Hei, olen todella kiinnostunut kämpästä. Olen reilu parikymppinen tyttönen, ja muuttamassa tampereelle opiskelemaan. Olen myös aiemmin asunut kämppisten kanssa. Sähköpostini on stkl642@luukku.com.

• LK

Sama täällä,voisin tulla katsomaan kämppää! Laitatko mailia -> lauriina_85@hotmail.com

• Kotia etsimässä

Hei,

vieläkö kämppäkavereita on hakusessa? Olisin kiinnostunut tutustumaan asuntoon ja siinä asuviin ihmisiin. Laita viestiä jos kimppakämpässä on vielä tilaa niin kerron itsestäni lisää. :) eveliina.kuu@suomi24.fi

• Satu-

Kuulostipas unelma diilille ja myös minä oisin erittäin kiinnostunu jos vain on kämppiksenpaikka vielä vapaana! Itse oon 19-vuotias tyttönen Oulusta päin ja tulossa ekaa vuotta Tampereen yliopistoon opiskeleen englantilaista filologiaa. Tuleen yleensä oikeen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja voishan olla että meilläki kemiat kohtais :P Niin ja jos sattuis lemmikkejä tulemaan kämppään niin minua ei ainakaan haittais, en oo allerginen ja oikeestaan mielellään vaikka lenkittäisinki koiraa tai kissaa :) Laitaha vaikka sähköpostia jos viel on kämppää vapaana :D satujumisko@live.com

• uppeli

Hei!

Laitanpa viestiä vaikka olet saanut jo aika paljon yhteydenottoja.
      Olen savuton, easy-going, 23 vuotias tyttö ja olisi muuttamassa Tampereelle elokuun puolen välin paikkeilla. Jos huone on vielä tyhjillään, laita mailia: uppeli87@gmail.com
      hip!

• Heyny''

Heissan!!