KÄMPPÄKAVERI TRE !

Tampere!

Moikka, etsin 2 kämppäkaveria tampereen keskustaan sijaitsevaan kolmioon. Täällä on sauna sekä parveke ja on juuri remontoitu keittiö ja pesuhuone. pesukone löytyy.
Vuokra tulisi olemaan 220e/kk sähkö ja vesi kulutuksen mukaan.
Itse olen 22v opiskelija tyttönen. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä.

7

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kämppä

Hei, olen todella kiinnostunut kämpästä. Olen reilu parikymppinen tyttönen, ja muuttamassa tampereelle opiskelemaan. Olen myös aiemmin asunut kämppisten kanssa. Sähköpostini on stkl642@luukku.com.

• LK

Sama täällä,voisin tulla katsomaan kämppää! Laitatko mailia -> lauriina_85@hotmail.com

• Kotia etsimässä

Hei,

vieläkö kämppäkavereita on hakusessa? Olisin kiinnostunut tutustumaan asuntoon ja siinä asuviin ihmisiin. Laita viestiä jos kimppakämpässä on vielä tilaa niin kerron itsestäni lisää. :) eveliina.kuu@suomi24.fi

• Satu-

Kuulostipas unelma diilille ja myös minä oisin erittäin kiinnostunu jos vain on kämppiksenpaikka vielä vapaana! Itse oon 19-vuotias tyttönen Oulusta päin ja tulossa ekaa vuotta Tampereen yliopistoon opiskeleen englantilaista filologiaa. Tuleen yleensä oikeen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja voishan olla että meilläki kemiat kohtais :P Niin ja jos sattuis lemmikkejä tulemaan kämppään niin minua ei ainakaan haittais, en oo allerginen ja oikeestaan mielellään vaikka lenkittäisinki koiraa tai kissaa :) Laitaha vaikka sähköpostia jos viel on kämppää vapaana :D satujumisko@live.com

• uppeli

Hei!

Laitanpa viestiä vaikka olet saanut jo aika paljon yhteydenottoja.
      Olen savuton, easy-going, 23 vuotias tyttö ja olisi muuttamassa Tampereelle elokuun puolen välin paikkeilla. Jos huone on vielä tyhjillään, laita mailia: uppeli87@gmail.com
      hip!

• Heyny''

Heissan!!
      Jos ei vielä ole löytynyt niin täällä olis kanssa yksi kiinnostunut!! Oon 20-vuotias töissä käyvä hallintotieteiden opiskelija, otahan yhteyttä niin voin tulla näytille :) heini.kettunen@uta.fi

• sini11111

no moi!
      vielä olisi yksi halukas kämppikseksi! olen 20-vuotias rauhallinen ja siisti opiskelijatyttö, joka siivoaa jälkensä! sain opiskelupaikan tampereen yliopistosta ja vielä kämppää vailla. ota yhteyttä sinikoivumaki@gmail.com

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13