Millä tukisukka ylhäällä?

Valuvika

JKoudun pitämään toisessa jalassa pitkää tukisukkaa. Ongelmana on, kai ylipainosta johtuen, se, että sukka ei tahdo pysyä ylhäällä, kuin vähän aikaa ja alkaa valumaan, tai rullautumaan alas. Olen koettanut kaikennäköistä, jopa sellasta teippiä. Tosin piti karvat ajaa jonkun matkaa yläreidestä, kun teippi tarttui kovasti kiinni. Sitten minulla on ollut selainen elastinen n. kolme cm leveä nauha. Ei sekään hyvä ole.
Olisin kiitollinen vihjeistä, jos jollain olisi ollut kokemusta asiasta. Olen siis mies.

5

3408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppaan!

Hanki sukkanauhavyö. Tuossa tapauksessa on paljon järkevämpää käyttää sukkanauhoja kuin teippailla sukkaa. Oletko siis käyttänyt tavallista tukisukkaa ilman sukkanauhaa vai stay-upmallia. Stay-up pitäisi pysyä napakasti ylhäällä varsinkin jos karvoitus on ajeltu pois sukan suun kohdalta. Yleensä miehillä on ohuet reidet, joten jotkut stay-up sukat ei pysy ylhäällä, mutta mainitsit ylipainon, joten ehkäpä kohdallasi ei ole tässä mielessä ongelmaa.

• valuvika

Vaimo kävi ostamassa sukkanauhavyön. Tosin ei kokoja löytynyt, mutta osti kaveriksi sellaista elastista leveää nauhaa, millä vyötä jatkettiin. Samoi leikattiin pois turhat sukkanauhat ja vips.. Ihan toimiva ratkaisu, eikä pullota päällepäin ja sukka pysyy nyt hyvin paikallaan.

• kokemusta on

tukisukkaan joka tehdään mitoilla voi ottaa silikonireunan ja sukka pysyy hyvin....

• Anonyymi

Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.

Mittatilaus sukatkin vielä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe