Palanut iho

åpoiuyfgtyhujk

Eli onnistuin eilen polttamaan ihoni auringossa... koko selkä on punainen, kuten myös takareidet polvitaipeisiin asti. Kipu on tähän mennessä jo hellittänyt, olen laittanut sellaista rauhoittavaa aloe vera voidetta, hydrokortisonivoidetta kivuliaimpiin kohtiin ja ostin apteekista Bepantholia.

Ylihuomenna töihin, ei oikein innostaisi tämän kirvelevän ihon kanssa töihin mennä, mutta pakko. Onko vielä jotakin kikkoja, millä tämän saisi hellittämään... vai mahtaakohan pahin olla jo perjantaihin mennessä ohitse? Luin jostain, että sauna auttaisi, mutta minusta se kuulostaa hieman epäilyttävältä?!

Ja kyllä, en muistanut/viitsinyt sitä aurinkorasvaa laittaa, hittolainen. Noh, mitä tästä sitten oppiikaan.

15

5344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nexa

...jogurtilla tai piimällä.

• niinnö

jogurttia tai piimää vaan!

• tinttuliiini
        niinnö kirjoitti:

jogurttia tai piimää vaan!

tavallinen tulehduskipulääke voi auttaa. Buranaa vaan naamaan!

• Nainen!

Kyllä nuo pitäisi auttaa jotenkin - auttaahan ne alapäähänkin. ;)

• Palanut

Minulla täysin sama ongelma! Onnistuin tänään polttamaan kasvoni, vatsani ja jalkani täysin. Ihanaa... Huomenna pitäis juhliin mennä lyhyessä mekossa. Käytin jopa aurinkorasvaa ja lisäilin sitä tarpeeksi usein mielestäni, mutta ei näämmä riittänyt. Nyt polttelee ja käytän after sunia ym. Mietin nyt vain lääkärissä käyntiä, koska jostain luin, että jos on kämmentä suurempi alue niin pitäisi mennä. Ei kyllä houkuta. Polttelee ym. ihan hirveästi. Eikö mitään muita kenoja ole?

• MarikaL

Samoin, paloin myös tänään. Kaikista harmillisinta on, että oli arskat silmillä ja nyt sitten on naama muuten punainen mutta valkoiset renkaat silmien ympärillä. Onneksi sentään loma, ettei tarvitse töihin mennä häpeämään.

• za

käytä itsestään ruskettavaa,joka on kasvoille tarkoitettu,niin saat myös sy-ympäristölle rusketuksen-silleen kevyesti taputellen-olen kokeillut ja kunhan ei laita ihan silmään kiinni,niin ei kirvelekään...

• MarikaL
        za kirjoitti:

käytä itsestään ruskettavaa,joka on kasvoille tarkoitettu,niin saat myös sy-ympäristölle rusketuksen-silleen kevyesti taputellen-olen kokeillut ja kunhan ei laita ihan silmään kiinni,niin ei kirvelekään...

Kokeilin itseruskettavalla liinalla silmien ympärille muttei tuntunut tarttuvan oikein. Kummalliset läntit ohimoille sain aikaiseksi mutta muuten en mitään.

• Palanut

Tänään sitten huomasin, että kasvoissa poskipäillä vesikelloja. Kasvot eivät ole kipeät tai muuta, mutta näyttävät kamalalta, eikä varmasti tee kovin hyvää iholle. Miten pitäisi toimia?

• tiina_x

...maltillisemman aurinkoaltistuksen lisäksi vahvoja D-vitamiinitabletteja. Ei pala niin herkästi kun on kuuri niitä päällä.

• Eräs lyyti!

Mihin aikaan suomessa ei kannata olla auringossa?

Kävelin ulkona suurin piirtein klo 13 ja sitä kesti n. 30 minsaa, mutten palannut tms.
      Sitten kun tulin kotiin ja istahin jossain vaiheessa n. klo 16 puutarhatuoliin niin eikös sääriin tullut heti pisamia, mutten palanut. Myös käsivarren pisamat on tummuneet ja kai lisääntyneet.

Nyt sitten on sekin testattu, ettei porkkanoiden syönti auta mitään - kilo porkkanoita menee joka viikko ja syöty monta viikkoa.

• f9039

niin ei tartu pahemmin enää ulkopuolella näin raatiossa sanottiin

• oulusta iltaa

että jokapäiväsistä varoitteluista huolimatta osaa olla polttamatta ihteenne=? pitääkö tahalleen grillata. tahalleen tahalleen

• eioooulua

Ophetthele pharhemmhin Ohulua.

• Anonyymi

Löytyiskö linjastolle palomies joka ihonsa polttanut ,pääsee Rikospoliisi kortisoni,vsihtopiiriin,vaimon suku syyllinen kun poliisi polttaa ihonsa Moite nurkka linjasto luonti poliisi,K Ruoka, Alko Nivala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe