1.8 zete 16 v nokkahihnan vaihdon jälkeen moottori rupesi nakuttamaan eli jompi kumpi imu tai pakopuolen hammaspuorä pääsi pyörähtämään hampaan verran vituralleen tai molemmat ? Onko hyvää konstia millä keksis kumpi ja mihin suuntaan vai pitääkö kokeilla vuoron perään hammas kerralla. Ja miten välttyäettei venttiilit vauriodu näistä kokeiluista.
Kiitoksia vastaamaan vaivautuville
Imu ja pakonokka akselin säätöä
esko ongelmainen
3
517
Vastaukset
- no problem
Nokkapyöristä löytyvien ajoitusmerkkien avulla ne säädetään kohdalleen.
Osta tai lainaa ajoneuvosi korjausopas. - kuuleppas
venttiilikoppa irti, nokissa on urat laatikon puoleisissa päissä. ajotukseen käytetään n.3mm paksua lattarautaa jolla nokat lukitaan kantta vasten. siis sitä pintaa vasten johon venttiilikopan tiiviste osuu. lattaraudan saa paikalleen vain kun nokat on ajoituksellisesti kohdallaan.
- escort mk2 2.0 -75
ja pieni lisäys edelliseen kun on latat paikoillaan niin alapäästä siivapyörän merkki pitäs kans olla kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429