Rapunzel of sweden-toimituksen kesto?

lisäkkeet

Kuinka kauan suurinpiirtein hiusten saapumisessa kestää?Sivuillansa lupaavat että max. 2-3päivää menisi vain mutta ei taida olla oikeasti näin nopeaa toimitusta.

9

3628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natis

Mustakin oisi kiva kuulla miten nopee tulee? Olen ittekkin ajatellut tilata tuolta hiustenpidennykset.

• jhjhjhj

tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)

• uuuuhjeah
        jhjhjhj kirjoitti:

tosi nopeesti. siinä 3pvssä. oon monta kertaa sieltä tilannu ja ihan yllättää kun ei suomessakaan tuu nii nopeeta.. :)

Mulla meni kolme viikkoa ja ehdin jo kyselläkin niiden perään... Kyselyihin ei koskaan vastattu... elikkäs taitaa vaihdella aikalailla

• ergerger

mä olin yhteydessä puhelimitse sinne ja sain todella hyvää palvelua. tukkakin tuli varmaan seuraavana päivänä suunnilleen, kun puhelimessa sovittiin, että pitää laittaa paketti nopeasti tulemaan.
      hyvää asiakaspalvelua, mutta itse tukkahan oli täyttä kuraa ja meni 3vkon jälkee roskiin.

• .^^.^^.

• qwaf

• ..valittamista
        qwaf kirjoitti:

Ai kiinasta tilattuja kuituja 20e ja sit huuto netissä myydään n.60e joo ei kiitos ja värikin saa suunnilleen oikean kun tilaa verkkokaupasta suoraan.

huutiksen hiuksista. Siis on sielä pari huonookin myyjää tullu vastaan (helvetilliset toimitusajat ja yhdellä ainakin hiukset on 100% aitohiusta, ei siis remyä) mut viimesin tilaukseni 55 senttistä sinettiä oli aivan unelmat. :) Ne on päässä ny ja laatu on parempaa, ku edellisissä, jotka oli rapunzelilta. Yhtäkään sinettiäkään ei oo tippunu ja nää on aivan ihanat. No mut jokaisella tietty mielipiteensä. Jos on päättäny, et ne on kiinalaista kuituhiusta ni turhaa mä kai tähän ees vastasin. Sopii tulla oittaan mun tukkaa sekä kihartimella, että latvaa polttamalla jos epäillyttää näitten aitouis. :D

• Maito

Kyllä mulle on tullu aina nopeesti, viimeisin kesäkuun tilaus tuli 3 päivän kuluttua! Sen maksusuorituksen näkymiseenhän voi mennä se 1-2 pankkipäivää, ettäh... Siitä tulee lisää toimitusaikaa.

• Anonyymi

Ite oon 5päivää oottanut nyt että paketti ees saapuis postille…alkaa turhauttaa kun 5päivän päästä kampaaja niin täytyy varmaan perua kun ei tukka näytä olevan tulossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51