Hei!
Sain eilen tietää saaneeni opiskelupaikan Haaga-Helian ammattikorkeakoulusta Helsingistä, ja nyt olisi sitten kämppä etsittävä pikaisesti! Koulu alkaa minulla 23.8.
Olen syyskuussa 21-v täyttävä nuori nainen Tampereelta. Olen rehellinen, siisti ja en melua, ja toivon tulevalta kämppikseltänikin samaa. Sukupuolella tai iälläsi ei ole juurikaan merkitystä minulle, en ole myöskään lemmikkieläimiä tai parveketupakointia vastaan.
Haluaisin muuttaa keskustan läheisyyteen, Kallio-Pasila-Vallila-Alppila -alue voisi olla mieluisinta, mutta muutkin käy :) Vuokraa haluaisin maksaa max. 400e. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä s-postilla, niin aletaan etsimään kimppakämppää!
muikkimaikki@hotmail.com
Kämppistä Helsinkiin elokuusta alkaen?
marja.mm
2
402
Vastaukset
- asunnotonn
vieläkö olet vailla kämpistä?
- marja.mm
Löysin kämpän :) Kiitos viestistäsi ja onnea asunnon etsintään. Kiitos myös kaikille muille yhteydenotoistanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289