HELP!
NOPEAT SYÖVÄT HITAAT ja niin lippujen osto jäi liian myöhäseksi.
Sattuuko kenelläkään olemaan myynnissä 2 kpl 2 pv lippuja Ilosaareen?
Maksetaan pieni välityspalkkio!
ILOSAAREEN 2PV LIPPUJA?
6
291
Vastaukset
- heiin-i
Täältä löytyy lisää ostajia, ostetaan 3 kpl lippuja ilosaareen. Mieluiten läheltä Joensuuta, toki myös postituksella. Tarjoa.
- T: Joona
Moi!
Täältä löytyis juurikin 2kpl kahden päivän lippuja ylimääräisenä, itse ei ehditä tyttöystävän kanssa lähtemään kun asunnonhankinta pistikin aikataulun uusiksi ja muuttoon menee kaikki aika! Hinta olis 152€, jonka niistä tiketissä maksoinkin. Nyt kun rokki rupeaa jo lähestymään niin postituksella tulee kiire, mutta liikun väliä Lahti-Helsinki päivittäin joten treffit tuolla akselilla sopii myös!
Otahan yhteyttä sähköpostilla, en viitsi numeroa laittaa tänne yleisiin: salo.joona@luukku.com - ylim. lippu
Moi
Mulla on yksi ylim. lippu, kun tuli itselle esteitä. Hinta 76 €. Ota yhteyttä makevaanjoo@hotmail.com. Voin toimittaa lipun esim. keskiviikkona Joensuun keskustaan vaikka torin kulmalle.- rok rok
Mulla on yksi lippu myynnissä.
Olen viikonloppuna Joensuussa.
050 3404263
- Lippu myytävänä
Myyn kahden päivän lipun Ilosaarirockiin.
Nouto viim. perjantaina 15.7. puoleen päivään mennessä Tikkurilasta.
Hinta 75 €.
p. 0407534014 - lippu_ilosaareen
Hml:n seudulla 1 lippu jäänyt käteen. Hinta 75 € ja postikulut päälle jos postiin laitetaan. Yhteydet spostilla evtolppte@student.hamk.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058