Onko jotai ikärajaa? itse menin muistaakseni n. puoli vuotta sitten YO apteekkiin ostamaan, mutta mut heitettiin ulos sieltä ja käskettii mennä kasvamaan. Ja olin/ (olen vielä 2 viikkoo) 17 vuotta. Mitä ihmettä? Kyseleekö ne siellä papereita yleensä...vai kävikö mulla vaan myyjien kanssa paska tuuri?
Päivystyspakkauksen ikäraja?
8
1851
Vastaukset
- vaihtaa värkit
•Pistovälineiden vaihto. Käytettyjä välineitä voi vaihtaa 100 kpl, mikäli sinulla on enemmän vaihdettavia, niin ilmoita etukäteen
http://toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki/toimipisteet/helsinki/keskustan-vinkki - jhuu
vaikka harrastus ei kaikista terveellisin ole muutenkaan, niin sen verran apteekki kuin apteekki yleensä valvoo ettei päivystyspakkauksia myydä selvästi alaikäisille.
- deemud
onko se sit parempi et ns slaikäiset päihteisiin retkahtaneet käyttää likasia ja monen ehkä käyttämiä vermeitä.
- ehtii.aikuisena.aloittaa
Alaikäisten ei tule käyttää mitään päihteitä.
- Anonyymi
ehtii.aikuisena.aloittaa kirjoitti:
Alaikäisten ei tule käyttää mitään päihteitä.
Ei yietenkään pitäisi, mutta se ei tarkoita etteikö käyttäisi. On tärkeää että niille jotka käyttää, tarjotaan mahollisuus puhtaisiin neuloihin, koska muuten ne käyttää likaisia.
- narkkausikäraja-18
alle 18-vuotias ei saa ostaa huumeita
- ei.maksa.vinkki.mitään
Ainoastaan kusipäät myyvät teineille kamaa.
- Anonyymi
Ei saa yli 18v myöskään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276