Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa Kuninkaallista satukirjaa, jossa on kaikki klassikkosadut, mutta en löydä sellaista enää mistään :( osaisiko joku kertoa, mistä sellasen vois löytää?? tai muita hyviä ehdotuksia kuten esim. Grimmin sadut? Kaikkialta loppu tai ei enää myynnissä :(
Auttakaa!
4
702
Vastaukset
MINULLA ON MYYTÄVÄNÄ KIRJA SARJA JOSSA MM. GRIMMIN SADUT. KAIKKI VAAN HALUAIS EUROLLA KOKO SARJAN. JOS KOHTUULLINEN TARJOUS UUDENVEROISISTA KIRJOISTA TULEE NIIN MYYN. seenari@suomi24.fi
- Mätky
Minkä tyyppinen sarja? montako kirjaa ja ihanko oikein kunnon kirjana vai lasten kuvakirjana?? olen erittäin kiinnostunut! jauskon, että hinnastakin päästään sopimukseen ;)
- SEEEE,.,
Mätky kirjoitti:
Minkä tyyppinen sarja? montako kirjaa ja ihanko oikein kunnon kirjana vai lasten kuvakirjana?? olen erittäin kiinnostunut! jauskon, että hinnastakin päästään sopimukseen ;)
HEI , NÄMÄ ON KOVA/PUNAKANTISET KIRJAT . KARISTO OY. ---. GRIMMIN SADUT KIRJASSA 453 SIVUA . MYÖS KUVIAKIN. . SEURAAVAT 8 KPL ----- TARUJEN HELLAS 369 SIVUA---SUOMALAISIA KANSANSATUJA 357 SIV.-----TOLSTOIN TARINOITA 323 SIV.-------PYÖREÄNPÖYDÄN RITARIT 352 SIV.------SHAKESPEAREN TARINOITA 365 SIV. ---- ANDERSENIN SATUJA 332 SIV.---TUHAT JA YKSI YÖTÄ 338 SIV.---- JA PARONI VON MUNCHHAUSENIN SEIKKAILUT. SIIS 9 KPL. . TOSSA YLÄ PUOLELLA ON SÄHK. POS, OSOITE . T. SEENARI
- K-Kaa
Hei onko kenelläkään tietoa Tove Janssonin kirjoittaman kirjan Pipu ja Kalle ja Ahdin mustekalat (Sara och Pelle och Näckens Bläckfiskar) -nimisen kirjan juonesta? Mitä siinä pääpiirteittäin tapahtuu? Entä millainen kuvitus siinä on? Vastatkaa pian jos tiedätte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134