Olen lukenut kasan Viherpihalehtiä ja puutarhakirjoja. Niissä on hyvät ohjeet uudisrakennuksen pihan rakentamiseen, mutta en silti osaa niiden pohjalta alkaa isoa pihaa rakentaa. Olen varmaan tavallista tyhmempi, sillä minusta ohjeet ovat pelottavia. Etenkin kiveysten tekeminen pelottaa, kun kirjojen mukaan pohjien pitää olla niin tiptop tai muuten menee täysin pieleen.
Mistä löydän ammattitaitoisen pihasuunnittelijan Kymenlaaksoon ? Alalla on monta yrittäjää, mutta kun haluaisin nimenomaan sellaisen, jolla on suunnitteluun tarvittava koulutus ja mielellään kokemustakin. Olen nähnyt alan yritysten toteutuksina masentavia pihoja, joilla piha on nurmikenttää ja sitten pihan rajoilla on pensasaita ja siinä se. Tietääkö joku Kymenlaaksossa tai Lahdessa hyvän suunnittelijan ? Tai löytyykö opiskelija, joka olisi valmis matkustamaan Kouvolan seudulle ?
Mistä ammattitaitoinen suunnittelija ?
Kaikki sormet suussa
1
420
Vastaukset
- Miä teen!
Ehdotanpa itseäni! Olen miljöösuunnittelija koulutukseltani, tällä hetkellä tosin taas opiskelen. Vietän paljon aikaa Kouvolan seudulla, vaikka Espoossa asunkin, joten sijainti olisi mainio. Kokemusta on jonkin verran niin suunnittelun kuin toteuttamisenkin osalta. Ota yhteyttä niin jutellaan lisää! maijastl@metropolia.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296