Osaisikohan joku auttaa minua seuraavanlaisen ongelman kanssa. Olen ladannut netistä musiikkia muodossa mp3. Stereoni ei suostu niitä soittamaan, tietokoneessa levy kyllä toimii ihan hyvin. Latasin ilmaisen Avs Audio Converter ohjelman netistä ja olen sillä muuttamut kappaleet wav formaattiin.
Nyt levy soi stereoissani, mutta todella huonosti. Välillä musiikki kuuluu ihan normaalisti ja välillä ääni menee tosi hiljaiselle ja sit se taas kovenee normaaliksi. Joka kappaleen kohdalla sama juttu. Poltin varuilta uuden levyn (ajattelin että jos levyssä on jotain vikaa) niin siinäkin oli sama ongelma. Mikähän tässä voisi olla vikana?
Apua musiikin polttamiseen?
3
229
Vastaukset
- 7867566rty
jos poltat levyjä niin kannattaa käyttää mieluummin flac muotoa jos vain löydät koska sillä saat alkuperäistä cd levyä vastaavan äänenlaadun/käytä cd-r levyä koska sitä tukee lähes kaikki soittimet/mainitsemasi ohjelma ei ainakaan kuulosta siltä että olisi cd polttoa varten kokeile jotain toista ohjelmaa(esim.nero) ja muista katsoa tarkasti ohjelman asetukset ennen polttoa.
- jski
Ei niitä mp3 filuja tarvitse konvertoida jos poltat (Nero tms.) Audio-CD levyn.
Sikälimikäli niissä ämppäreissä drm saastetta, sitten niitä täytyy hieman käsitellä;) - polttonopeus
liian suuri ? 8x voisi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576