Vau mikä fiilis!

yksi ilahtunut

Eilen lähdin baariin, hetken mielijohteesta ja yksin. En mitenkään erityisesti laittautunut paitsi että korkkarit laitoin jalkaan, oli luonnollinen meikki ja naiselliset vatteet =) Liekö niillä ollut sitten olemukseeni sellainen vaikutus että baarissa ollessani sain niin mukavia kommentteja ulkonäöstäni että ihan häkellyin kun en itseäni mitenkään erityisen kauniina pidä. Mutta kyllähän se tosi mukavan fiiliksen toi, kiitos teille tuntemattomat!

Ja jos nyt joku vääräleuka kuitenkin kateuksissaan tai jotain haluaa asiaa negatiivisesti kommentoida niin siitä vaan, ei se minun fiilistäni muuta =)

4

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • let it shine

Onnellisuus näkyy kauas .Itse olen niin onnellinen monesta asiasta tälläkin hetkellä.Takana raskaita vuosia ja asioita.Nyt olen kuullut naisilta ja miehiltä että miten hyvältä näytän ja hymyilen kuin naantalin aurinko.Enkä ole mikään kaunotar kuitenkaan.Ja nämä kommentit tulevat ihan arkielämässä;)Kun voi hyvin niin se näkyy ja tuntuu.Ollaan kauniita ja ihania jatkossakin;))

• 346476567568

että ihmiset joskus kehuvatkin. Olis kiva, että joskus sais itekkin positiivista palautetta ulkonäöstä..

• toinen säteilijä

Voi kun ihana juttu, se kyllä pelastaa päivän, kun kuulee positiivisia kommentteja.
      Itsellänikin oli viime viikonloppuna poikkeuksellisen hauska baarireissu, sain myös positiivisia kommentteja. Ihana kuulla ettei ole vielä vanhentunut ihan niin paljoa kuin mitä peilikuva kertoo...
      Ja kun jaksaa hymyillä ja olla iloinen noinkin pienistä asioista sen huomaavat muutkin ja olo on entistä säteilevämpi.

Olemme ansainneet kaikki kehumisen ja kehutaan me naiset myös toisiamme

• lisää kaljaa

Muuten en erityisemmin välitä baareilusta. Mutta kun olen heikoimmillani, astelen baariin ja jopa itsetunto kohoaa kuin dB-mittari. Pitkäkestoinen vaikutus vaivaan nähden. Suomalainen juntti osaa nimittäin kaljapäissään kehua naisen kuin naisen kauniiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe