Heippa! Olen 21-vuotias tyttö Kajaanista ja aloitan nelivuotiset opinnot Tampereen ammattikorkeakoulussa kulttuurialalla tänä vuonna. Opintojen alkamispäivä on 17.8. eli melkoisen pian. Etsin siis kuumeisesti kämppää ja naispuolista kämppistä Tampereelta. Itselläni ei ole vielä asuntoa tiedossa. Sitä voitaisiin yhdessä etsiä jos sinullakaan sitä ei ole. :)
Toiveena olisi asunto läheltä keskustaa (tästä voin kyllä joustaa) ja kohtuullisella vuokralla.
En ole ennen kimppakämpässä asunut, mutta olen seurallinen, vastuullinen ja siisti, eli siivoan jälkeni. Olen myös eläinystävällinen, joten jos omistat jonkun (suht. hiljaisen :D) lemmikin ei haittaa minua. :) Jos kiinnostaa, ota ihmeessä yhteyttä sähköpostilla! :)
Ninni
nimbletreason@gmail.com
TAMPEREELTA etsitään kämppistä ja kämppää
Nimb
1
185
Vastaukset
- Nimb
Pieni lisäys; muuton ajankohdasta voin vähän joustaa tarpeen mukaan. Minulla on mahdollisuus majailla sukulaisen luona tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884