Miksi ihmeessä Kirkkonummen uimahallin aikuisten kertakäynti maksaa 5,60 euroa, kun lähikunnissa on kauttaaltaan 4 euroa vastaava? Yli 25% kalliimpaa! Ei selity mitenkään palvelun tai tilojen laaduilla.
Kallis uimahalli!
11
884
Vastaukset
- ???????????????
mennä ? Itse asun 3km päässä mutta en ole jalalla edes sillä ollut. Entäpä tämä uusi " lämmitettävä pallokenttä " ?? Kuka sellaista tarvii? Maksakoon se joka käyttää ihan kuin uimahallissa .
- haluaisin uida
Huh huh, onko siellä jo noin kallista? En ole enää vuosiin käynyt uimassa, koska halli on aina tupaten täynnä ja silloin, kun se ei ehkä olisi (eli vkl-aamuisin klo 6-9), sinne ei pääse, koska seurat harjoittelevat. Näin oli ainakin muutama vuosi sitten, kun viimeksi kävin ovenripaa vetämässä lauantaiaamuna klo 8.00.
Sääli, tykkäisin käydä uimassa ja kyllä minä jopa tuon hinnan maksaisin, jos saisin käydä sellaiseen aikaan, ettei se ole tupaten täysi.
PS. Arkiaamuisin olen jo matkalla töihin klo 6, joten turha tulla sitä minulle ehdottelemaan. - " stadin "
hintoja ja ei tuo meidän halli niin kallis ole !
Kallio , Kontula , Malmi , Siltasaari , Töölö maksaa 4,90 euroa
Vuosaari maksaa 5,00 euroa
ja Mäkelänrinne 5,60 euroa. - Ui Tuusulas
Ja paskanen hyi helvetti!
- laatua minimanilla
2 eur firman sponsoroima uinti Mäkelänrintees. Punttisalin kans 3 eur.
- turha jamppa
Uimakäynti maksaa siksi että kyseisellä hallilla on kovaa palkkaa nauttiva johtohenkilö, joka tosin on joidenkin tietojen mukaan vaarassa menettää virkansa, ja toivottavasti se taas puolestaan johtaisi hintojen laskuun.
- jaaro123
Todella kallis halli laatuun nähden. Eihän siellä mahdu uimaan kunnolla, kun on aina niin täysi. Uimaseuroille ym. varataan 2/3 isosta altaasta jolloin vesijuoksijat ja kuntouimarit ängetään samalle pienelle kaistalle.
Aika hullua verrata Kirkkonummen hallia Mäkelänrinteeseen. Em. on melkein kylpylä, kun Kirkkonummen halli tuollainen pienen pieni lähiöhalli.- paska paikka
se että ei ole otettu pieniä lapsia juuri huomioon siellä... onhan siellä joku vauva allas....
mikä voimassa vuoden
http://www.kirkkonummi.fi/prime_884.aspx- Anonyymi
Kurkkonummen uimahallin kertamaksu 3,60€ vuosi 2025! Hallissa EI alennusta erityisryhmille, eläkeläiset jne?
Pieni halli usenkin liian ruuhkainen, kaksi rataa vesijuoksuun, kaksi rataa uintiryhmälle Varattu.
On tuo vanha halli vielä kohtuu siistissä kunnossa, vähän toki pukuhuoneen penkit loppusuoralla.
Nyt kahvilassa salaattivalikoimaa tarjolla 16,90€/kg asiakkaille. Vaihtelun vuoksi tulee joskus käytyä ko. Uimahallissa. - Anonyymi
Joku 5€/käyntikerta ei varmaan edes riitä ylläpitokuluihin saatikka maksamaan rakennuskuluja. Verovaroin tuo halli pysyy pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270