Aloitan opiskelut käyttäytymistieteellisessä ja etsin kämppäkaveria / huonetta solusta /kämppää 1. syyskuuta lähtien. Oon (kohta) 20-vuotias huippukiva tyttö ja aika paljon menossa eli en mikään hiljainen kotihiiri, mitkään etkoilut/jatkoilut ei siis varmastikkaan mua haittaa. Siisti sen sijaan oon enkä varmaan jaksais mitään karseeta sotkua katella eli samanhenkinen ihminen haussa. Tällä alkais olla nyt vähän kiire kun ei huvittais minkään sillan alle muuttaa kerta noi yksiöiden hinnatkin on ihan pilvissä niin pliis ottakaa yhteyttä! Mun vuokran kipuraja menee 400 eurossa kaikkineen kuluineen.
kaisukosonen (at) hotmail.com
HKI: kämppä/huone/kämppäkaveri haussa!
asdfga
2
465
Vastaukset
- asdfgf
Kämppis on löytynyt :-)
- Henrika V
Elikkä mullakin hyvin kiireellinen asunnon tarve ja tuo ilmoituksesi oli samalainen minkälaista itsekin olen kirjoitellut vaikka minne, että samoilla linjoilla mentäs. Täällä olisi siis kämppis tarjolla!! Jos kiinnostaa otathan yhteyttä henkkku@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289