Kuinka paljon kakkos- ja kolmosversioilla on eroa? Onko jotain ominaisuuksia tullut lisää, onko jotain olennaista jätetty pois?
Kakkosen ja kolmosen erot?
3
375
Vastaukset
Se, mikä kullekin on olennaista, on vähän vaikea toisen mennä sanomaan. Itseäni ärsyttää esim. Delete-näppäimen toiminta Calcissa, jollon tämän vähäisen piirteen muutos olisikin olennainen.
Tässä kuitenkin englanniksi sivu, josta saanee langanpäästä kiinni:
http://www.openoffice.org/dev_docs/features/index.html
Esim. pikkuvirheitä ja ärsyttävyyksiä, joita esiintyy vähemmän käytetyissä osissa, korjataan jatkuvasti, joten useimpien käyttäjien mielestä 3.2.1 lienee parempi kuin 2.0.
Versiot 2 ja 3 eivät kuitenkaan ole käyttäjän kannalta sikäli vertailukelpoisia, että valmistajan tuki on vain versiolle 3. Tarkoittaa, ettei löydettyjäkään tietoturvauhkia korjattane enää versioihin 2.x, jotka on julistettu tilaan EOL.- 27
Osaako kolmosversio avata WordPerfect-dokumentteja?
27 kirjoitti:
Osaako kolmosversio avata WordPerfect-dokumentteja?
Niinhän nuo lupaa ja Ubuntussa näkyy olevan joitakin komponenttejakin, joista voisi noin päätellä, mutta eipä nyt ole käytettävissä WP-asiakirjaa, jolla voisi kokeilla ja todeta itse(*). Jos sinulla on WP-tiedostoja, niin mikäpä estää kokeilemasta? Jos taas ei ole, niin tuskin kiinnostaakaan?
Raportoithan havaintosi tänne?
(*) Esim. rtf-tiedostojen osalta eivät kaikki käyttäjät ole olleet Writerin muunnoksiin tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738