Ongelmia netin kanssa..

valimaki.tuomas

Moi!
Elikä tuolla oikeassa alakulmassa ton nettiyhteys kuvakkeen päällä/sivussa on tollanen keltanen kolmio ja huutomerkki, eikä nettiyhteys muodostu (Unidentified network - no network access). Vika ilmeni yhtäkkiä, ilman mitään toimia (kukaan ei koskenut modeemiin, johtoihin tai tehnyt mitään kriittistä). Vika on ilmennyt aiemminkin, jolloin on tavannut mennä päivässä ohi... Tätä tosin jatkuu jo useampaa päivää, eikä netti toimi millään koneella/konsolilla (ps3, 3 läppäriä ja 1 pöytäkone, käyttöjärjestelminä XP ja windows 7). Netin usea reboottaus, johtojen irrottaminen ja uudelleen kiinnittäminen, liitäntöjen tarkastaminen ja tietokoneilla räpeltäminen ei ole siis auttanut asiaa.

Olen tarkastanut kaikki liitännät, johdot ja asetukset koneella. Soitin myös aiemmin tänään elisalle (elisan yhteys) ja sanoivat tylysti että palaavat asiaan ensi viikolla...

Modeemiboksi myös näyttää valoja kaikissa muissa kohdissa, paitsi ADSL ja PPP..

Ei tässä nyt normaali kaveri osaa mitään sanoa.. Eikä hirveesti viitsi laskea nyt sen elisan puhelinsoiton varaan, kun oli tässä suunnitelmana lähtee ensviikoks mökille, ja ois kiva saada tää hoidettua ennen sitä.

Jos jätin jotain olennaista mainitsematta, nii sopiiha tuota kysyä, ja apu on aina tervetullutta! Kiitos jo etukäteen.

1

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Jos adsl-valo ei pala, vika on liittymässä. Reitittimen uudelleenkäynnistys voi auttaa mutta ensisijaisesti ongelma on operaattorin vastuulla. Jos mahdollista, kokeile toisella reitittimellä niin saat varmuuden liittymän toiminnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe