Hei kertookas

mitelieassii

nyt joku jos on kokemusta!Sellanen juttu et onks kellää nais puolisella ihmisellä ystävänä Turkkilaista miestä.Ja nimen omaan Suomessa asuvaa miestä.Monet on sitä mieltä että Turkkilaisen kanssa ei voi olla vain ystävä vaan he hakee seksiä ym...Onks se näin?Kiinostas kovasti tietäää.Olen käynyt Turkissa lomalla neljä kertaa ja sen touhun tiedän kyllä millast se hyvin monesti on.

5

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain on kokemusta

Sain Turkista ja turkkilaiselta mieheltä Suomesta sellaiset taudit, että taitaa mennä ehkä henkikin, nyt ei ole enää haluja sänkyyn, paitsi kuolemaan...!!!!!!

• miitelieassii

nyt on kysymys ystävyydestä!!!Vai voiks siitäki saada kauheita tauteja?Voi hyvän tähen...........

• tiktaktiktak

Tää kuuluu kysymyksiin sarjassamme...voiko yleinsäkään mies ja nainen olla vaan kavereita?? Ja mielestäni kyllä ja näin ainakin omalla kohdallani onkin. Mulla on yks todella hyvä miespuolinen kaveri suomalaisissa miehissä vaikka onkin varsinainen pelimies. Samalla voin sanoa omaavani muutamia turkkilaisia miespuolisia kavereita...kyllähän seksikin jossain vaiheessa juttuun tuli, mutt kun asia tehdään selväksi..no problem ;=). Siis vastaukseni "voi"

• vaikka tiejyrän

kanssa kun on vääräuskoista testitussua tarjolla.

• CiLLaL

voihan turkkilIaisen miehenkin kanssa olla ystävä. Mulla on aviomies turkkilainen, mutta ennen kuin häneen olen tutustunut olen tavannut yhden toisen miehen (ystävä vain) mitään en ole miehen kanssa tehnyt, mutta luotettavampaa ystävää on hankala löytää. On ne turkkilaisetkin ihmisiä.. Hankalaa on pitää ystävyyssuhdetta välilä kun on kulttuurieroja muiden ihmisten kommentteja. Kaikkihan on aina sitä mieltä että mies on vaan seksin perässä..

Ainiin te ihmiset kun mietitte että turkkilaiset miehet vaan haluaa seksiä.. Niin me mietitään niin. Mutta mitäs ne turkkilaiset miehet siellä turkissa ajattelee suomalaisista???

Jos haluaa keskustella ym: cilla85@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5294
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4478
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2591
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1204
    Aihe