Nyt kun työt taas monilla alkaa niin kuinka moni on oikeasti sitä mieltä, että rentoutui lomallaan?
Mä olen ainakin sitä mieltä, että kyllä on taas ihanaa palata töihin sen kaiken hössöttämisen "ja täytyy tehdä sitä ja tätä" hömpötyksen jälkeen.
Onhan se ihan mukavaa juosta jos jonkin moisessa kesähärdelissä, joo, mutta vain sen ensimmäisen viikon. Sen jälkeen elimistö kaipaa lepoa ja lomaa, mutta kun toisaalta pitää hössöttää, että kaikki lomalle suunniteltu ehditään hoitaa niin ei se sitten olekaan niin mukavaa kuin alunperin oltiin ajateltu...joten ihanaa, että voi taas kaiken mukavan "paskan" jälkeen palata arkeen ja unohtaa sen suuna päänä juoksemisen.
Ihanaa palata töihin
Hertta/Ässä
1
620
Vastaukset
- Kummastelija
Olen aina ihmetellyt monien suomalaisten lomakulttuuria. Miksi ihmeessä lomalla pitää hössöttää ja kiirehtiä? Itse ainakin olen tavannut käyttää lomani satunnaisten keskeneräisten projektien parissa, sekä välillä lojua päiviä tekemättä oikeastaan yhtään mitään. Loman suunnittelusta en ole oikein koskaan pitänyt, koska kaikenmaailman suunnitelmat luo vain turhaa stressiä, ja itsensä stressaaminen sotii mielestäni loman merkitystä vastaan.
Mutta miten kukakin tykkää tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256