Laulaja hakusessa Lahden alueelta ...

Sanoittelija

Hei !!!

Eli etsin siis laulajaa nais ja tai mies laulajaa, iällä ei väliä... Lahdesta tai lahden lähi alueelta...Sävellykset ja sanoitukset on siis valmiina... musiikki tyyli on aika rahallinen...

Jos vähänkään kiinnostaa edes kokeilla laulamista ota rohkeasti yhteyttä eikä tarvitse miettä "Olenko tarpeeksi hyvä " Jos vähänkään osaa laulaa ja yhteistyö kiinnostaa niin laitelkaapa tänne aluksi viestiä...

7

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoittelija

lähinnä ehkä poppia...tai pop/ rock

Olisko kukaan laulaja siis kiinostunut`???

• HeviAngel

Täällä olis yks lahtelainen 16-vuotias tyttö joka saattais olla kiinnostunu, oisko sulla niit biisei koneel et sais kuunneltua minkälaisia biisei on? (:
      Yhteyttä voit ottaa sähköpostil, pistät vaan viestii osotteesee: liia_purho@hotmail.com ni katsellaan asiaa tarkemmin (;

• ama__1

En tiedä oletko löytänyt vielä itsellesi laulajaa mutta olisin kyllä kiinnostunut. Riippuu tietenkin vähän minkälaisia kappaleita sinulla olisi.. Olen Lahden lähistöltä ja olen harrastanut laulamista pikkutytöntylleröstä lähtien.

• Jyrki Härkönen

Terve !
      Kasaan uutta levyä ja materiaalia tarvittaisiin vielä jonkin verran lisää.
      Etsin nimenomaisesti uusia biisintekijöitä ja uutta ennenjulkaisematonta materiaalia.
      Melodinen pop/rock osuu varmaankin aika lähelle.
      laita viestiä sähköpostilla osoitteeseen jyrkih8@gmail.com.
      T: Jyrki Härkönen

• kukkukdikuu

terve! tässä olisi yksi kiinnostunut, musiikin läheinen ja etenkin laulamisesta kiinnostunut ihminen, laulan tällä hetkellä laulukuorossa:) yht. voit ottaa jos et ole laulajaa vielä löytänyt niin riikkeli@windowslive.com

• humi104

Kiinnostuin hirmuisesti ilmoituksestasi. Oon 21-vuotias nainen ja täysin hurahtanut laulamiseen. Olen harrastanut musiikkia monia vuosia, ja on nuo karaoket alkanu tympimään. Olisi mahtavaa päästä tulkitsemaan kappaleitasi ja ottaa selvää miten yhteistyö sujuu kanssasi. Mitään ammatillista tutkintoa en ole suorittanut, mutta viestissä sanoit ettet sitä vaadikaan :) Musiikkimakuni on laidasta laitaan ja mieluiten laulan balladeja rock/pop.

Ilmoittele, jos kiinnostaa niin katsellaan asiaa tarkemmin!
      Parhaiten saat kiinni sähköpostilla: minna_harju@hotmail.com

• Laurabest!

minua kiinnostaa todella paljon! tässä sähköpostini: eantchles.laura9@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      113
      7378
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5901
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5064
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4335
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4146
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3778
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      43
      3644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55