Olen hakenut sairauspäivärahaa ja kela pyytää nyt lisäselvitykseksi sairauskertomusta. Onko b-lausunto sama asia, kuin sairauskertomus? Lääkärini nimittäin on sellaisen laittanut menemään Kelaan ja mietinkin että jos se vain ei vielä ole saapunut perille.
b-lausunto ja sairauskertomus
2
3375
Vastaukset
- hhhhhhhhh
Varmista vain, että haet lisäaikaa käsittelyyn, jos B-lausunto ei ehdi KELAn ilmoittamaan päivään mennessä. Muutoin päättävät ilman sitä B-lausuntoa ja tietenkin hylkäävät sairauspäivärahahakemuksesi. Ja sitten taitaapi valitusrumba kestää...
Itse olen aina pyytänyt lääkäriltä itselleni tuon b-lausunnon ja vienyt sen itse KELAan. Näin tiedän missä mennään. - .
EI ole sama asia, sairauskertomus on epikriisi joka ei ole sama kuin B- tai C-lausunto...
"Varmista vain, että haet lisäaikaa käsittelyyn, jos B-lausunto ei ehdi KELAn ilmoittamaan päivään mennessä. " Luulisi että puolessa vuodessa ehtii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174