Hei, olen 20-vuotias poika Helsingistä ja etsin vapaata solua/yksiötä helsingin alueelta. Aloitan opintoni TKKlla nyt kuukauden sisällä ja olisi mukavaa jos pääsisi muuttamaan ennen sitä, eli ~1.9. Olen tietenkin valmis muuttamaan vaikka heti.
Olen luotettava vuokranmaksaja, sisäsiisti ja savuton sekä minulla ei ole eläimiä.
Sisustukselle,kalusteille tai niiden ppuutteella ei ole väliä, mutta kunhan vuokra olisi kohtuullinen. Mikäli haluat tarjota vapaata kämppää/huonetta, niin voit tarjota sitä sähköpostiini: eliesola@welho.com
Kuulemiin ;)
ETSIN ASUNTOA
teekkariii
2
343
Vastaukset
- teekkarii
ja vielä lisäyksenä että jos haluat vuokraa huonetta omasta kämpästäsi niin sekin käy mainiosti :D
- teekkkarii
Ja vielä lisäyksenä! :D... voin myös tulla kämppikseksi esim kolmioon tj. jos olet esim kaverisi kanssa hankkimassa kämppää niin mä voin tulla viel kolmanneks tj ?! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367