APUA!

mitä tehdä

mulla on käytössäni utorrent ohjelma, kun olin vielä kaupungissa ja laajakaistan kautta latasin yhtä peliä ulkoselle kovolle, sain ladattua peliä 82,5% asti, ja kun piti lähteä niin normaalisti suljin ja sammutin kaiken, otin mukaan ulkosen kovon ja koneeni yms ja kun yritän täällä jatkaa mokkulan kautta lataamista (3g alueella) netissä siis ei ole mitään vikaa mutta tää ei löydä seedereitä eikä lataajia noissa träckkereissä lukee vaan että yhteyttä ei voida muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä. mitä pitäisi tehdä että saisin 100%? sain ihan normaalisti tarkistettua alusta sen tohon 82,5% asti jonkajälkeen ei tapahdu mitään. :S

5

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gghhjlööä-

Ainakin Elisan ja Soneran mokkulaehdoissa on:ei sallita P2P-liikennettä,tunnistaisko jotenkin?

• ewwww

ja tää on aina toiminut ihan normaalisti tässä vaan tuli joku vika tähän kun piti sillon se lataus lopettaa ja sitten jatkaa muualla mutta se tarkisti ihan normaalisti siihen 82,5% asti ja ei löydä nytten jakajia / lataajia, ei kai muu auta kun toivoa että se lähtisi toimimaan jälleen kotona puolen viikon päästä :S

• ewwww kirjoitti:

ja tää on aina toiminut ihan normaalisti tässä vaan tuli joku vika tähän kun piti sillon se lataus lopettaa ja sitten jatkaa muualla mutta se tarkisti ihan normaalisti siihen 82,5% asti ja ei löydä nytten jakajia / lataajia, ei kai muu auta kun toivoa että se lähtisi toimimaan jälleen kotona puolen viikon päästä :S

Ja kukas sinä sitten olet tässä keskustelussa kun et nimimerkistä päätellen aloittajakaan ole?

• ruutikallio
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ja kukas sinä sitten olet tässä keskustelussa kun et nimimerkistä päätellen aloittajakaan ole?

kuuluu?

• ewww
        ewwww kirjoitti:

ja tää on aina toiminut ihan normaalisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe