Minä pyydän anteeksi kaikilta joita vastaan olen rikkonut, chatilla saattaa joskus joku sana mennä poikittain mutta en ole tarkoittanut sillä mitään henkilökohtaista.
Mielipiteilleni en ole vaoinut mitään, joku on niitä tulkinnut myös väärin mutta pyrin kirjoittamaan jatkossa selkeämmin.
Pyrin huomioimaan toiset ihmiset ja heidän tunteet entistä huomaavaisemmin, yritän muuttaa itseäni niin että mielipiteeni olisivat yhdenmukaisia teidän kaikien kanssa ja etten häiritsisi kenenkään mielenrauhaa.
Tämä ei kyllä tule olemaan helppoa mutta teen parhaani.
Amen
Ripittäytyminen
kristofeerus
4
460
Vastaukset
- Nefer
anteeksi:)
- kristofeerus
Ja eikun...
- Nsn
kristofeerus kirjoitti:
Ja eikun...
Oikeastaan sinulla ei ole edes syytä pyytää anteeksi. Minulla on. Joten anteeksi kiukutteluni ja jatketaanko kuten tähänkin asti? Mä rakastan sinua.
- Kris
Nsn kirjoitti:
Oikeastaan sinulla ei ole edes syytä pyytää anteeksi. Minulla on. Joten anteeksi kiukutteluni ja jatketaanko kuten tähänkin asti? Mä rakastan sinua.
Jatketaan tietysti kulta ;)
Minäkin rakastan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286