Millaisia vanhan-sepäntien VVO n talot ovat asua? Olisi muutto edessä ja mietin että kannattaisiko sieltä asuntoa hakea? Huhdanpelto alueena on muuten tuttu mutta näistä taloista en tiedä mitään.
VVO n talot
2
325
Vastaukset
- V.ihtiläinen
olen jo aiemmin todennut, tämä on aivan turha palsta!! Ei täällä kannata kysellä mitään! Sorry, kun et saanu vastausta kysymykseesi, koska olen muualta.Outoa, että tätä vaan pidetään tässä, vaikka mitään uutta juttua tälle palstalle ei tule?...Oon puolisen vuotta jos en enemmänkin käyny tätä vilkaisemassa ja aina on samat jutut.
- myösvihdistä
Yhdyn edelliseen. En tiedä miksi tämä palsta edes on kun ei kukaan kirjoita. Tämäkin juttu luettu yli 40 kertaa ja kysyjä ei ole mitään vastausta saanut..Itse käyn täällä myöskin välillä tutkailemassa ja huomannut olen että hiljaista on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194